Кошик
76 відгуків
+380 (68) 662-23-00
+380 (50) 662-23-00
Агроліз - виробнича компанія
Кошик

Мотоцикл Kovi PiT 150

54 600 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Kovi PiT 150
Мотоцикл Kovi PiT 150Немає в наявності
54 600 ₴
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Мотоцикл Kovi PiT 150

Самовитяг із міста Дніпр, доставка Новою поштою або Делівері в інші регіони України без передоплати.

Є розшарочка та кредит.

Наши телефоны:

Живлення. У нинішні часи загальна популярність і географія поширеності таких моделей неабияк масштабувалася. Але, звісно, потрібно зазначити, що зараз пропонується чимало моделей, що розрізняються рамою, обвісом і робочим об'ємом двигуна. На жаль, трапляються  і відверто сміттєві моделі, єдиним і сумнівним, козирем яких є ціна (але це власник зрозуміє вже потім). Типаж  моторів багатьох варіантів загальний — прабатько Honda Super Cub 1958 року розробки (китайські мотори на пігулках є клонами пізніших модифікацій HONDA).

У найбільш доступних за ціною вихованців, зроблених у Китаї, багато різновидів «кабівського» мотора. Розрізняються вони за кубатурою, яка характеризується різним поєднанням ходів поршня (41,5, 49,5, 55,5 мм) і діаметрів циліндра (від 39,0 мм до 54,5 мм). Найпоширеніші з них: 1P39FMB (50 см3), 1P43FMD (70 см3), 1P47FMF (90 см3), 1P52FMH (110 см3) та 1P52FMH (фактично 120 см3, але його відносять до класу «125-х»).
Багато з цих моторів зі звичних Альф і Дельт просто встановлюються на пігулки без жодних змін або доповнень. Це один із чинників низької ціни. За бажанням замовника можуть встановити  двигун взагалі найнижчої цінової категорії. Звісно, сам собою мотор може бути й не плоским, але на вихованці мало хто «чахне» по зрошенню на 45 км/год, адже це зовсім інша категорія мототранспорту. На ньому дують у косогори, викручують у дзвін, перемикаються різко вниз і вгору, гріють нещадно... Тому й результат жорсткої експлуатації  стандартного Каба на пігулці може виявитися дуже швидко — ремонт. Ну, то таке, не у всіх і не прямо зараз, але точно в багатьох і не рідко, якщо "наваливати на ньому на всі гроші".

Однак, крім перерахованих вище моторів, є й інша категорія  - так звані «Більні Кабі» (Big Cub). Основою для  , які слугували звичайні «кабівські» мотори об'ємом 125 смі більше. Загальні зі звичайними кабами компонування та точки кріплення до рами залишилися на цих агрегатах. Однак вони отримали повністю іншу «всередину». Деталі циліндропоршневої групи, колінвал, механізм газорозподілу зовсім інші. Вони мають набагато більшу схожість із вертикальними двигунами CB-серій. Навіть у колінвала збігаються розміри щік, сапфи та підшипників. Використовується інший картер, є картриджний фільтр оливної системи. Кошик зчеплення розташований як на більшості моторів CB — на вторинному валу КП. Але передач також чотири. Образно кажучи, якщо мотори CG і CB - дуже близькі родичі, то розтбайковська версія – молодший у сім'ї.
Потужність моторів 140 см3 доходить до 11-12 л.с. за ваги до 20 кг; збільшення кубатури до 150-60 см3 дає змогу «зняти» 14-15 л.с. (за 7000-9500 об./хв) у штатній комплектації. Є і чотириклапанні агрегати на 160 кубів, але це дуже рідкісні гості на пігулках у нашій країні. Є варіанти ще «жирніше» 175-187 см3. На деякі з них навіть встановлюється 4-клапанна головка з двома верхніми розподільниками (схема DOHC). Його потужність — у такому виготовленні  досягає граничні 20 л.с. за 9000 об./хв (таких моделей в Україні ми поки що не зустрічали). Якщо десь у мережі Вам попадуться бОльші значення за потужністю — це швидше лукова реклама. А у двоклапанних агрегатів об'єму 187 см3 потужність взагалі не більш ніж 16,5 к.с. і це вірогідна інформація.
Але й такий найбільший брат, навіть двоклапанний,  має два мінуси: (навіть якщо він по-справжньому якісний): він дорогий та гарний більше для змагальних дисциплін. Моторесурс у нього істотно менший, оскільки ступінь форсування збільшує навантаження режими дуже суттєво. Для участі та перемог грошей можна й не пошкодувати, а ось для звичайної покатушно-агресивної їзди краще спочатку бути впевненим у тому, що є де ремонтувати та їсти в наявності саме необхідні деталі.
Все це ми написали для того, щоб розширити Ваш кругозір і розуміння особливостей, які зумовлюють можливості експлуатації конкретної моделі вихованця та конструктивне виконання, на які має сенс звертати основну увагу під час вибору питбайка.

   РУХ І КПП

Для версії PiT 150 агрегат відрізняється від молодшого за кубатурою. Це серія W140 з індексом 156FMJ. Це також не типовий вихідний варіант, а двигун із змінами в конструкції ЦПГ і інших елементів. Відличити такий агрегат від звичайних можна за розміщенням стартера — він розміщений внизу, а не вгорі. Сам мотор потужніший і з витривалішим зчепленням. Двигун потужніший та з витривалішим зчепленням. Відрізняється він від 125-кі та розвиненим ребрам циліндра, для кращого теплопередавання. А система охолодження доповнена виносним оливним радіатором. Сам радіатор підвішений на рамі вгорі. Це алюмінієва фрезерована деталь, але без звичних дрібнокомірчастих стільників. Такий радіатор більш стійкий до потрапляння в нього чогось, не вміщує в себе надлишкову кількість оливи та справляється з покладеною на нього функцією, забезпечуючи краще охолодження. У системі живлення застосований карбюратор Nibbi PE19. З цим мотором характеристики карбюратора зв'язані досить добре. До того ж він дуже простий у регулюванні та настроюванні.
Коробка передач має не кругову, а послідовну схему перемикання. Це ще одна відмінність, яка зумовлена іншою конструкцією силового агрегату. Всі передачі з першої до четвертої вмикаються переміщенням важеля вгору. З четвертою перейти в нейтраль  не вийде. Це правильно, тому що в певний момент випадкова втрата тяги на колесі під час перескакування в "нейтраль" може завершитися негативними наслідками.

 РАМА

Однією з значущих конструктивних переваг пітбайків KOVI є сталева рама, що охоплює двигун і маятник. У нижній її частині зроблені силові відгалуження, до яких кріпляться водійські підніжки та нижнє опорне кріплення двигуна. У простих «потів» рама зазвичай має вигляд товстої труби, вигнутої в одній площині, а підніжки кріпляться чотирма болтами до припливів картера двигуна. Така рама менш жорстка, а кріплення підніжк може не витримати дальніх стрибків і пошкодити картер.
Покриттям рами є пластифікована крокенева емаль на обох версіях Pit 125 і Pit 150. На більш укомплектованій 150-ці є декоративна накладка на бічну частину рами, яка прикрашає зовнішній вигляд моделі. Водійські підніжки на обох версіях складані та виготовлені з неіржавкої сталі.

 ШАСИ І ПІДВІСКА

  Траверса Kovi Pit 125 и Kovi Pit 150  виготовлена з алюмінію. Передня вилка  перевернутого типу.  Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм.
Задня амортизаторна стійка зі збільшеним діаметром штока та пружиною й фіксованими параметрами. Виробник ККЕ. Загальна довжина — 315 мм. Характеристики підвісок для 125 і 150-кі однакові. Річ у тім, що різниця в масі між моделями така мала, що зміна пружин у підвісці не особливо позначилася б на енергоємності. Тому використовується один оптимальний варіант, який, найімовірніше, влаштує й власників 150-к і, звичайно, потішить тих, кому потрібен саме 125-ті кубовий вихованець.

Задній маятниковий важіль  в обох версіях сталевий. У лівій  основ маятника закріплений уловлювач ланцюга з полімерного матеріалу.
Передавання тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга з маркуванням 428H. Зірка задня кріпиться до маточини з через 4-точкове кріплення з механічними стопорними елементами для запобігання можливому мимовільному відкручування болтів. 
Розміри стандартних зірок 14 зубів передня та 43 задня. Таке поєднання ускладнить чудовий тяговий потенціал в умовах переміщення  у місцевості з чималими перепадів рельєфу. За потреби задню зірку можна змінити на варіанти з великою кількістю зубців.

 ШИНИ ТА ОБОДИ

На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Параметри обода для переднього та заднього колеса різні: 1.60-17 дюймів — передній і 1.85-14 дюймів задній.
Кожен обід має 36 спиць. Сталеві спиці спереду та ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною. Обов'язковим атрибутом є встановлені буксатори.
Розмірні параметри шин докладно відбиті в технічних характеристиках. А ось самі шини — це ще одна перевага обох моделей. Передня шина KENDA — K783, розмір 70/100-17, задня шина KENDA — K783, розмір 90/100-14. Це, безумовно, гарний варіант і з погляду оптимальної пристосування шин для різних покриттів і у форматі якості самого виробу. Завдяки жорсткій базі та м'якому розвиненому протектору шина забезпечує чудове зчеплення на пухких і стійких ґрунтах. Зачепи на задній і передній покришках розміщуються у шаховому порядку, що забезпечує дуже щільний контакт із пухким ґрунтом і водночас забезпечується максимально можливе передавання тягового зусилля, якщо мова про заднє колесо та найкраща реакція на Керують дії в разі передньої.

 ОРГАНИ КЕРУВАННЯ І СВІТОТЕХНИКА

Представлені новинки не будуть забезпечуватися документами для встановлення на облік. Це та категорія техніки, яка навряд чи постійно експлуатуватиметься на дорогах загального користування, тому моделі позбавлені покажчиків повороту та «бібікалки».
Однак ми передбачили основні елементи світлотехніки. Передня фара є і як джерело світла використовується LED-лампа. Це дасть райдеру змогу їхати в умовах бездоріжжя не вилікувану, а з можливістю рухатися безпечнішо.
Встановлення заднього ліхтаря стоп-сигналу причиново-обумовлене двома чинниками:
1. Рух у темряві групою сприяє й безпеці та орієнтуванню в умовах бездора.
2. Якщо вихованець використовуватиметься як снаряд для відточування навичок новачка, тренер може зафіксувати момент, коли курсант задіює гальмо (зневіряється, не впевнений, гальмує або навпаки).
Отже, він може підкоригувати дії учня, пояснивши, де потрібно проходити перешкоди ходом під скидання або набір газу, а де дійсно необхідно залучити передній або задній гальмівні механізми.
На обидві версії пітбайків KOVI встановлено алюмінієве кермо. Конструкція доповнена поперечним розпіранням для посилення жорсткості.
Обидві моделі в стандарті укомплектовані для захисту від травм буферною вставкою разом кріплення керма.
Блоків перемикачів на кермі немає. З оглядом на досвід райдерів, з лівого боку встановлена тільки кнопка стоп-двигун, а з правої — кнопка запуску стартера. Форм фактор виготовлення в них аналогічний. Нічого зайвого. Немає кнопок — а як увімкнути фару? А ввімкнення передньої фари та заднього ліхтаря здійснюється поворотом ключа в замку запалювання в позицію «III» — все просто.
Ручка акселератора з коротким ходом. Виконавчий механізм, як на мотоциклах KOVI, тільки настроювання й хід, звичайно, відрізняються. Замість панелі приладів ми вирішили використовувати лічильник мотогодин. Це було зроблено за ради тих людей, які вже мають справу з вихованцями як інструктори з підготовки молодого мотопохилення, а також мають досвід із ремонтних робіт. Варіант панелі приладів, яка в теорії могла бути встановлена, набагато зміщена за функціоналом і особливо не потрібна райдеру. Для такої категорії техніки лічильник мотогодин більш інформативний і корисний інструмент.

 ТОРМОЗА

На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 220 мм і товщиною диска 4 мм.
Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 190 мм і завтовшки диска 4 мм.
Додавати особливо нічого — перевіріть у справі.
На важелі заднього ножного гальма передбачений і встановлений сталевий трос, який з'єднується з кінцевою платформою самого важеля. Це «Кущоріз» — він не дасть змоги гілці або іншому вузькому елементу застрягти між двигуном і важелем гальма під час активного їзди. З урахуванням того, що у вихованців спереду перед двигуном немає обрамлювального елемента рами наявність цього елемента дуже корисна і для безпеки райдера, і для збереження елементів конструкції.
Гальмівні магістралі, як і на мотоциклах KOVI Start/ADVANCE, виготовлені з поліаміду. Вони мають термостабільність — діапазон робочих температур від -50 °C до +100 °C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "нудство" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість експлуатації. Мають дуже гарну стійкість до впливу до солей, лугів, олив, паливних фрацій, УФ-променів, мають чудові механічні властивості до стирання, чудову ударну в'язкість, особливо за негативних температур. У зимову пору усередині трубок не утворюється водяного конденсату.

 ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКТИВНІ ДОДАТТЯ І ОСОБЛИВОСТІ

Загальна місткість бака в обох модифікацій становить 5,5 літра. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. Пробка виготовлена з пластику та забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.
Підніжки пілота сталеві неіржавкі. Шифтер КПП зі сталі, але зі складаною опорною частиною.

На обох модифікаціях є сталева лижа захисту нижньої частини картера, яка проходить уздовж усього корпусу агрегату випускна система обох моделей виготовлена з неіржавкої сталі. Сам бочонок глушника має мінімальну кількість внутрішніх відбивних елементів, щоб не створювати протидалення на випуску. Він напівпрямотичний. А як частковий заспокійливий інструмент потоків вихлопних газів (у момент різкого скидання газу) на вигині приймальної труби інтегрований розширювальний резервуар.
Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену. Важіль керування зчепленням і переднім гальмом виготовлений з алюмінію.На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранчик для компенсування або розпускання натягу троса.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип 1 циліндровий, 4-тактний, маркування двигуна 156FMJ. Бензиновий, повітряно-оливного охолодження, з електростартером і механічною 4-ступеневою КПП. Алюмінієвий великосекційний виносний оливний радіатор охолодження двигуна
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 56 x 57
Максимальний кут повороту керма, градуси ≥38
Рама Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хромо-марганцевого сплаву
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 92
Рекомендований клас в'язкості оливи JASO MA 2; API не ниже SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Formula 4T; FUCHS Silkolene COMP 4; BARDAHL XTM SYNT.
Ступінь стиснення 9,3:1
Об'єм, см3 140
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing 19
Система електроживлення 12N5Ah- (AGM-батарея, олив'яно-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмивання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна. Замок запалювання + 2 ключі. Активація фари переднього ходу та заднього габаритного ліхтаря здійснюється ключем запалювання — необхідно вибрати третю фіксовану позицію замка запалювання.
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 12 / 7500
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 11,5 / 5000
КПП 4-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод. Посилена ланцюг 428H. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 14 (сталь)/3 (сталь).
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 190 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 210 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка зі збільшеним діаметром штока та пружиною й фіксованими параметрами. Виробник ККЕ. Загальна довжина — 315 мм.
Підвіска передня Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм
Колісні диски Передній колісний диск алюмінієвий J1.6 х 17" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід — алюмінієвий, маточина сталева. Зі встановленим буксатором. Передній колісний диск алюмінієвий J1.85 х 14" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід — алюмінієвий, маточина сталева. Зі встановленим буксатором. Сталеві спиці обода діаметром 3,5 мм. на передньому ободі та 3,5 мм на задньому
Максимальна швидкість, км/год ≥112 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 43T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 305
Розмір шин передні/задні Передня шина: 70/100-17, KENDA K783 53M TT зі збільшеною кількістю шипів у протекторі Задня шина: 90/100-14, KENDA K783 49M TT середній тип жорсткості шини, збільшена довжина шипа та розвинена ґрунтозачепи
Об'єм паливного бака, л 5,5
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,05
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1780
Ширина, мм 770
Висота по сідлу, мм 860 мм — для варіанта на шинах 17" і 14"
Висота, мм 1010
Колісна база, мм 1205
Споряджена маса, кг Суха маса 79,4 кг. Споряджена маса (з бензином і олією) — 86 кг

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 54 600 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner