Мотоцикл Kovi Max 300
Самовитяг з г. Днепр, доставка Новою поштою або Делівері в інші регіони України без передоплати.
Є розшарочка та кредит.
Наши телефоны:
MAX 300 являє собою середньорозмірну ендуро версію з потужнішим двигуном і покращеною обладнаністю. Він схожий за розмірами на KOVI ADVANCE, але має низку істотних відмінностей.
1. Двигун і трансмісія
Використаний агрегат ZS174MN від компанії Zongshen. Цей двигун іменується також СBS300 — це його торгове найменування, використовується в більшості публікацій і позначень
Двигун не є повнооб'ємною трисоткою, тому що його фактичний об'єм становить 279 см3. ZS174MN має:
- Діаметр циліндра 74 мм
- Хід поршня 65 мм
Формула розрахунку робочого об'єму: V = (3,14*r*h)/1000= 3,14 *37 * 65/1000=279,41 см3
Де
- r — радіус поршня, тобто 74/2=37 мм
- h — хід поршня, 65 мм
Ми недарма позначаємо реальний об'єм, для того, щоб у всіх було правильне розуміння щодо того, що, якщо вони бачать інформацію з інших джерел або від інших авторів про «300 кубів» — фактичне значення менше.
Цей двигун являє собою компромісний варіант із помітно меншим потенціалом, ніж усім відомий повнооб'ємний ZS184MM. А за потужністю він навіть поступається 250-ку ZS177M. Це не добре, ні погано — це реальність. У модельній лінійці двигунів ZONGHEN цей мотор розташований між «повітряним» мотором ZS172FMM (249 см3 встановлений Kovi Advance) і абсолютно іншим за конструктивом «водяним»177FMM (249,6 см3 установлен на Kovi Pro 250). Головні переваги CBS300 менша вартість виробництва, чотириклапанний механізм газорозподілу, наявність системи водяного охолодження та 6-ступенева КПП. Тому цей двигун і з'явився на літньому браті версії ADVANCE — MAX 300.
За характеристиками правильно порівнювати цей мотор із його найближчим родичем – ZS172FMM, оскільки вихідний версією для СBS300 з'явиться саме він. Новий мотор додав у крутному моменті завдяки збільшеному ходу поршня, але водночас максимум почав розвивати на вищих обротах — 7500 об/хв-1 . Наявність балансувального вала зумовила знижені вібраційні моменти. Новий двигун буде працювати в парі з плоскосляним карбюратором Nibbi Racing PWK34. Настроювання карбюратора з бОльшею пропускною здатністю допомагають активніше реалізувати потенціал більшої кубатури та дають змогу двигуну ефективніше працювати в більш високому діапазоні обертів.
На MAX 300 з новим двигуном не буде кікстартера. Причина полягає в тому, що або КПП буде із шістьма ступенями, або лише 5 передач + кікстартер.
Такий варіант був обраний на підставі відгуків клієнтів, які вже експлуатують Kovi Advance із шестиступкою й без кіка. Багато хто підтверджує відповідність з тим, що це найкраще технічне відповідність, тому що перші чотири передачі мають інші передавальні числа. Третя — тяговий щабель, який дає змогу добре рухатися в гору, четверта підхопить і дасть змогу підтримати темп, коли кут зміни рельєфу не дуже великий. Друга також допоможе активно гальмувати мотором під час руху під ухил. Перевага шостої передачі полягає в підтриманні руху на пристойній швидкості без перекруту (надриву) двигуна, надлишкового шуму на високих обертах і більшої витрати палива. Насправді багато експлуатують мотоцил не тільки для ендуро-покаточок, а набагато частіше для простого переміщення дорогами (отремонтоване покриття багатьох доріг дає змогу їхати швидко). Ось для таких маршрутів у повсякденному використанні шосте передавання — саме те, що потрібно.
Ну і дуже важливим у виборі шестиступеневого варіант буде таке доповнення: Ми пропонуємо мотоцикл KOVI MAX 300 у штатному виготовленні якого буде приводна задня зірка на 48 зубів — вона більше орієнтована на умови перетятих місць із чималими перепадами висот. Однак стандартним доповненням комплектації буде ще одна зірка задня для більш швидкісних умов руху — на 43 зуби. Така зірка буде пропонуватися в комплекті з кожним мотоциклом НЕ ОПЦІОНАЛЬНО, а в СТАНДАРТІ. Отже, будь-який власник, який захоче їздити швидше в умовах прямих доріг і не крутих підйомів може просто переставити зірку та отримати очікуваний ефект.
Нагадаємо також, що модель укомплектована великим 7-мперним акумулятором. Більш ємна батарея забезпечить можливості запуску без особливих проблем (і без наявності кікстартера), але, звичайно, трохи більше уваги час від часу потрібно приділяти інсекції її стану. Ну, а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти й аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант.
У стандартне обладнання MAX 300 входить лічильник мотогодин. Пояснювати корисність цього атрибута не будемо — для більшості його значущість і роль і так зрозуміла.
Сам двигун CBS300 укомплектований паперовим фільтром картриджного типу для очищення оливи.
2. Система охолодження
Складається з двох секцій правої та лівої. Обидві виготовлені з алюмінію.
Але набагато важливіше та корисніше зовнішні дифузори з алюмінію, які виконують і захисну функцію. Вони можуть захистити кожну з половинок радіатора від пошкоджень.
Важливим елементом є і стандартний вентилятор охолодження. Він встановлений спочатку та знімає чималу частину теплового навантаження. Якщо врахувати, що у всіх конкурентів ця опція за гроші — перевага Kovi є очевидним.
Треба зауважити, що всі патрубки системи охолодження MAX 300 виготовлені із силікону. Вони фіксуються нарізними хомутами. Силікон використаний чорного кольору, тому що від цього він не став гірше за властивостями, а поєднуватися з кольорами моделей буде краще.
3. Рама
Рама моделі MAX 300 відрізняється від версій Start/Advance і за розмірними та ваговими параметрами все ж менше, ніж старші модифікації KOVI Lite і Pro. Водночас MAX 300 близький за розмірами, як-от: Geon GNS300, BSE J10, KAYO K4 250 і T4 250.
Розмір рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi, порівнюючи з цими ж конкурентами.
Сама рама відрізняється від версії ADVANCE. Змінені не тільки точки кріплення силового агрегату, але й змінена конфігурація передньої частини рами. Розгалуження опорних частин рами опущене нижче для правильного розподілу жорсткості конструкції і, звичайно ж, для розміщення правої та лівої половинок радіаторів водяного охолодження.
На фото показано відмінність, яку можна побачити візуально. Решта прихована під обладнанням і пластиковими панелями.
Конструктивна зміна рами зумовлена та застосуванням паливного бака збільшеного об'єму. Бак вміщує в себе без малого 9 літрів палива — це дуже важливе доповнення, особливо для тих, хто їздить в умовах, коли відстань до найближчого заправляння обчислюється не одним десятком кілометрів.
Рама сталева, як і на інших версіях. Але це норма, а не виняток. чогось наднового або супертехнологічного в ній немає. Просто вона з нормальної сировини та з дотриманням технологій зварювання, геометрії та фінального забарвлення.
На двох варіантах: у чорно-жовтогарячому кольорі та в бірюзовому колірному рішенні застосована крокенева емаль із високим ступенем вмісту пластифікатора. Зовнішній вигляд забарвлення в такої рами на перший погляд не дуже привабливий, проте стійкість до подряпин і відколів набагато вища, ніж у звичних глянсових покриттів. Рама червоно-синього мотоцикла пофарбована глянсовою червоною емаллю.
Опорна підніжка на KOVI MAX300 виготовлена з алюмінію для полегшення ваги та має інший нахил і трохи більшу довжину та площу п'яткової частини, щоб надійніше фіксувати мотоцикл у статичному положенні.
4. Шасі та підвіска
У варіанті MAX 300 передня вилка KKE має весь набір регулювань швидкості відбою та ступеня стиснення. Аналогічно виготовлений і задній амортизатор. Баланс параметрів у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на декількох типах покриттів. Необхідно врахувати, що за замовчуванням на MAX 300 встановлена м'якша пружина на задньому амортизаторі. Це налаштування добре підходить, наприклад, для піску або м'яких ґрунтів — мотоцикл не заривається, — але водночас «гідравлику» ззаду потрібно залишати «затиснутою». И навпаки, для твердих ґрунтів, де на перше місце виходить маневреність і швидкість реакції мотоцикла, краще збільшувати натяг пружини, переміщаючи більшу вагу на переднє колесо.
Однак на MAX 300 і передня та задня підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI.
Траверса на KOVI MAX 300 встановлена максимально полегшена — фрезерована алюмінієва (з збільшеною товщиною та висотою передньої й нижньої обойми). Цей момент передбачений спеціально для зменшення ваги з одночасним збереженням характеристик міцності. Простіше кажучи «ходити» буде справно та довго, оскільки це найпередовіше технологічне виконання на цей момент. На різних колірних рішеннях моделей відрізняється і колір траверси:
Бірюзовий — траверса особливого відтінку під колір наклейок;
Червоно-синє виготовлення — траверса червоного кольору;
Чорно-жовтогарячий мотоцикл — жовтогаряча траверса.
Задній маятниковий важіль MAX 300, як і у версії ADVANCE, виготовлений з алюмінію. Тільки він не забарвлений у чорний колір, а зберіг природний вигляд. Важільний механізм і поєднані елементи прогресії всі виготовлені з алюмінію.
Конструкція уловлювача ланцюга вирізняється наявністю алюмінієвої основи, всередині якої розміщена сама робоча вставка з полімерного матеріалу.
Передавання тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга AFAM A520MC2. Зірка задня кріпиться до стопи з через 6-точкове з'єднання за допомогою болтів під внутрішній шестигранник. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня й 48 задня. Стандартним доповненням комплектації буде ще одна зірка задня для більш швидкісних умов руху на 43 зуби. Така зірка буде пропонуватися в комплекті з кожним мотоциклом НЕ ОПЦІОНАЛЬНО, а в СТАНДАРТІ. Отже, будь-який власник, який захоче їздити швидше в умовах прямих доріг і не крутих підйомів може просто переставити зірку та отримати очікуваний ефект.
5. Шини та ободи
На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника — UNISON J1.6 х 21" DOT/J2.15 х18" DOT. Ці варіанти дійсно якісні вироби та не викличуть нарекань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм спереду та 4 мм ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною ККЕ. Причому колір маточинок різниться й залежить від кольору моделі — про це ми подбали в пригоду естетиці. Не забули й про буксатори, які теж є стандартним обладнанням.
На модифікації MAX 300 встановлені колісні осі — термоударовані з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. З досвіду з версіями ADVANCE ми використовуємо такий варіант, тому що він виявив себе з найкращого боку.
Розмірні параметри шин докладно відбиті в таблиці. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришки на KOVI MAX 3000 від виробника KENDA. KENDA Off-road K7101. Типорозмір-80/100-21, задня шина KENDA Off-road K7101. Типорозмір — 110/90-18 Це шини із середнім коефіцієнтом твердості. На сипких і м'яких ґрунтах вони поступляться Mitas, проте на твердих покриттях зносостійкість у них буде краще, тільки тиск потрібно встановлювати відповідно до рекомендованої на боковині шини
А ще в продажу незабаром з'явиться версія MAX 300 SUPERMOTO на мотардовських ободах діаметром 17" дюймів із подвійним відбиранням на дорожніх шинах KENDA розмірності 110/70-17 передні та 140/60-17 задні зі штатною зіркою на 43 та додатковою на 41 зуб — спеціально для шанувальників по-шустрі. Ми самі прагнемо прибуття, щоб провести вимір потенційного швидкісного діапазону, який зможе вгамувати райдер. І найголовніше, що все це буде не за "космічні гроші". Следите за instagram.
6. Органи керування і світлотехніка
На KOVI встановлене кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Конструкція доповнена поперечним розпіранням для посилення жорсткості.
Буферна вставка в місці кріплення керма — обов'язковий атрибут
В угоду практичності та з оглядом на досвід райдерів, блок перемикачів із керування світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку та на ньому зосереджені основні кнопки. А з правого боку Ви знайдете тільки окремо винесену кнопку стартера. Мінімізуємо виступні елементи, схильні до зламання в разі падіння.
Ручка акселератора з коротким ходом. На сьогодні це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання й надійності.
Важіль керування зчепленням і переднім гальмом укорочені за довжиною, що складаються та забезпечені регулюванням відстані від грипси на довжину долоні. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранчик для компенсування натягу або розпускання троса. Цікаво, що важіль зчеплення складається тільки вгору. Вниз він не переміщається спеціально, щоб у разі торкання з перешкодою не позбавити водія можливості активації зчеплення (у разі падіння мотоцикла єдиний варіант зміщення важеля — це тільки вгору, а не вниз). Дрібниця, здавалося б, але насправді це дуже важливо.
Панель приладів типова. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. На ній можна відстежувати оберти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї. Для такого типу мотоциклів — це принцип необхідної достатньості.
Передня фара забезпечена LED-лампою, але повністю відмінною від модифікації ADVANCE. Світловий пучок формується п'ятьма світлодіодами. Три нижні працюють на ближні, а два верхні активуються під час увімкнення дальнього світла. Фара за габаритами менша, ніж в ADVANCE, але діапазон охоплення й яскравість більші й вищі.
Вказівники повороту компактні, вузькі, герметичні світлодіодні смуги, з еластичними та рухомими кріпленнями, 12 лінійними світлодіодами (кожний) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з різних варіантів.
Дзеркала MAX 300 відрізняються в кращий бік від багатьох інших, тому що тильна частина корпусу напівсферична та має чималу відстань до дзеркального елемента. Навіть якщо «прикласти» дзеркало про твердий елемент, ймовірність пошкодження елемента нижча, ніж у спрощених конструкцій. А ще форма дзеркала має більке горизонтальне охоплення, тому дає змогу краще орієнтуватися за швидкої їзди дорогами, де інтенсивність руху інших транспортних засобів вища, ніж на гірських стежках.
7. Гальма
На MAX 300 установлена гальмівна система, що складається з таких компонентів:
Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 265 мм і завтовшки диска 4 мм.
Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм і завтовшки диска 4 мм.
Гальмівні магістралі виготовлені з поліаміду. Вони мають високу термостабільність — діапазон робочих температур від -50 °C до +100 °C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість експлуатації. Мають дуже гарну стійкість до впливу до солей, лугів, олив, паливних фрацій, УФ-променів, мають чудові механічні властивості до стирання, чудову ударну в'язкість, особливо за негативних температур. У зимову пору усередині трубок не утворюється водяного конденсату.
А ось гальмівні колодки на MAX300 зовсім інші, ніж у ADVANCE. Використаний варіант із вмістом максимальної кількості графіту та латуні для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка. Ця суміш краща за фрикційними властивостями під час підвищення загальної температури вузла та менше окиснення пари, що спадає хвилями.
А ще конструкція заднього супорту 300-ї версії зазнала корисних змін. Колодка забезпечена проміжною термопластинною і болт фіксації зроблений із неіржавкої сталі, щоб мінімізувати закисання рухомої частини колодки після багаторазових водяних ванн.
Зазначимо, що геометрія скоби супорту переднього гальма змінена так, щоб до поверхні диска прилягала вся площа гальмівної накладки. Суппорт тепер прилягає до торцевої основи диска майже повністю, а фрикційна поверхня накладки запобігає частковому стиранню та забезпечує максимальне фрикційне значення по всій площині контактного простору гальмівного диска.
Зазначаємо, що MAX 300 у стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска та фронтальним запобіжним щитом заднього гальмівного диска, щоб звести до мінімуму налипання бруду та частково захистити від деформації.
8. Загальні конструктивні доповнення й особливості
У комплектації MAX 300 є алюмінієвий перфорований захист двигуна. Вона пофарбована в чорний колір, але виготовлена з алюмінію.
У стандартній комплектації мотоцикл обладнаний захистом рук з алюмінієвим каркасом.
Загальна місткість збільшеного паливного бака становить 8,9 літра. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. Сама ємність виготовлена з білого пластику, який дає змогу візуально контролювати рівень палива. Пробка виготовлена з пластику та забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.
Підніжки пілота виготовлені з неіржавкої сталі. Також у комплектації передбачена наявність підніжк і для заднього пасажира, тобто їх не потрібно докуповувати та встановлювати.
Шифтер КПП з алюмінію зі складаною опорною частиною.
Випускна система обох моделей виготовлена з неіржавкої сталі. Вона максимально скорочена за довжиною та не містить додаткових вигинів, а компенсацію проти стискання вихлопних газів і часткове придушення пульсувальних звукових частот (у разі різкого скидання або навпаки відкриття дроселя) виконує інтегрований у випускну систему компенсаційний резервуар. З погляду звукових ефектів він ефективніший, ніж виносна колба, але на потужності мотора не відбивається ніяк — не вірте досужимам прибауткам, ми Вас пітніти ними не будемо. Це жодна не "павер бомб" і не "мега бомб" — як пишуть деякі... навіть біля основи з бочком глушника передбачена наявність рознімного з'єднання, яке дасть змогу розхолодити сам бочечка з трубою за потреби.
Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену. Жодного тендітного ABS-пластику
Корпус повітряного фільтра виготовлений з еластополімеру, матеріалу, стійкого до деформацій. Сам повітряний фільтр являє собою картридж циліндричної форми з круговою багаторядною укладкою фільтрувального паперу, як на багатьох авто. Його пропускна здатність, звичайно, менша, ніж у фільтрів типу Twin Air (але там і місця немає для такого типу), а ось фільтрувальна здатність і збереження мотора від потрапляння дрібнофракційних частинок однозначно дуже гарна
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 279 куб. см |
Об'єм паливного бака | 8.9 л |
Колір | Чорний |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 114 км/год |
Вага | 116 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2021 |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 25.16 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2055 мм |
Ширина | 820 мм |
Висота | 1230 мм |
Колісна база | 1459 мм |
Висота до сідла | 941 мм |
- Ціна: 108 638 ₴