Мотоцикл Kovi Advance 250 2023 (24,5 к.с.)
Самовитяг з г. Днепр, доставка Новою поштою до інших регіонів України без передоплати.
Наши телефоны:
KOVI ADVANCE 2023 модельного року пропонується зі значущими удосконаленнями:
- Ключовим для цієї версії стало використання нового чотириклапанного двигуна повітряного охолодження 171FMM, обладнаного балансувальним валом і 6-ступеневою КПП. Потужність двигуна збільшиться до 24,5 к. с. В системі живлення використовуватиметься карбюратор NIBBI серії NBR PWK32, зі збільшеним прохідним перерізом та іншими калібруванням жиклерів. Під ці ж змінені параметри буде заточене та передавальне співвідношення — тепер задня зірка буде на 46 зубів. Під стати двигуну таке співвідношення забезпечить гарну тягу у стартових (розгінних) параметрах.
- Конструкція рами ADVANCE змінилася. Тепер задній підрамник буде виготовлений з алюмінієвого профілю й кріпиться до основної частини. Це дало змогу полегшить раму та збільшити простір для розміщення іншої конструкції повітряного фільтра. Тепер це буде поролоновий фільтрувальний елемент, легкодоступний для демонтажу, очищення та встановлення (рівня конструкція передбачала наявність зовсім іншого фільтр-бокса з паперовим фільтрувальним елементом).
- Змініться й випускна система. Бочка глушника буде збільшеного пропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході.
До спільної конструкції будуть внесені й інші менш суттєві зміни фари головного світла, конструкції підніжк водія, пластикових елементів мотоцикла (понад м'яка сировина PPR для поліпшення пластичності)
1. Двигун
Новий чотириклапанний агрегат повітряного охолодження 171FMM, обладнаний балансувальним валом і 6-ступеневою КПП
Повнооб'ємний, зі справжніми 249 см3. має:
- Діаметр циліндра 71 мм
- Хід поршня 63,1 мм
Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*35,5*35,5*63,1/1000=249,69 см3,
Де
- r — радіус поршня, тобто 71/2=35,5 мм
- h — хід поршня, 63,1 мм
Порівнюючи з псевдо 250-ками з об'ємом 223 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневою 65 мм, 66 мм, 67 мм і т.п. повнооб'ємний четрихклапанник буде добре крутиться від середніх до високих обертів, і мати явно найкращий тяговий потенціал у цих регістрах.
На відміну від колишнього агрегату PR250, новий двигун не «низьовий», але він потужніший і для того, щоб реалізувати весь потенціал його можна і потрібно буде крутити активніше. Для того, щоб сама їзда на низьких не перестала бути тягодною ми приміною та іншою карбюратором й інше поєднання провідної/відомої зірок. Сподіваємося, що настроювання такого нового варіанту потішать власників оновленої модифікації.
З урахуванням фактичних розмірів і спорядженої маси, яка становить 119 кг. (Kovi Advance) з цим двигуном енергозброєність на одиницю ваги буде кращою, ніж у попередніх варіантів. А отже, цього буде більш ніж достатньо для більшості райдерів-початківців, які тільки набувають ендуро-драйв або просто хочуть час від часу їздити на природі у вільному ритмі на мотоциклі, який дасть завідомо більше можливостей, ніж звичайні цивільні версії.
На ADVANCE з новим двигуном не буде кікстартера. Ми не відмовилися від 6-ст КПП (така була й раніше на іншому двигуні та теж без кікстартера). П'ять ступенів із киком може комусь і подобаються, але для того, щоб досягти пристойної швидкості, потрібно буде займатися самостійною творчістю за підбиранням інших зірок (це і час, і гроші, і зусилля). Ми вибрали перший варіант, тому що діапазон передавальних чисел шестиступеневої коробки ширший і він краще відповідає можливостям їзди в різних швидкісних режимах, це все ж більш функціональний мото, а не виключно ендуро для гірських змагань. А якщо є бажання саме підкорювати висоти та змагатися саме в горах — рекомендуємо звернути увагу на наступну версію ADVANCE 300. У ній багато чого заточене інакше.
Advance 250 укомплектований великим 7-мперним акумулятором. Більш ємна батарея забезпечить можливості запуску без особливих прорізів, але, звісно, трохи більше уваги час від часу потрібно приділяти інсекції її стану. Ну, а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти й аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант.
2. Рама
Моделі Start і ADVANCE за розмірними та ваговими параметрами менші, ніж старші модифікації KOVI Lite та Pro. Але водночас вони більші, як-от такі моделі, як Geon Terrax 250, BSE J3D і S2, KAYO T2 250 і T1 250.
Форма, геометрія та величина рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi, порівнюючи з цими ж конкурентами.
Висота за сідлом однакова для START і для ADVANCE. Але, зрозуміло, вона різна для модифікацій на типорозмірах шин, що відрізняються. Обидві версії пропонуватимуться в різношинному виконанні 21"/18" і 19"/16" (здовчі такий варіант буде також доступний до купівлі)
Підсумкові величини: 940 мм — висота за сідлом для варіанта на шинах 21"/18''; 910 мм — для варіанта на шинах 19"/16''. Другий варіант ми передбачили для тих, у кого зріст менш ніж 170 см. — для них він дійсно буде набагато зручнішим і комфортнішим щодо посадки, контролю мотоцикла та зрозумілішим у керованості. Менше невпевненості та побоювань — більше драйву.
Конструкція рами ADVANCE змінилася. Тепер задній підрамник буде виготовлений з алюмінієвого профілю й кріпиться до основної частини. Це дало змогу полегшить раму та збільшити простір для розміщення іншої конструкції повітряного фільтра.
3. Шасі та підвіска
У варіанті ADVANCE підвіска «заряджена», ніж у STARTі. Передня вилка KKE має більше регулювань і відрізняється за характеристиками від базової версії в кращий бік. Аналогічно виготовлений і задній амортизатор. Інша пружина, інша жорсткість, більше регулювальних можливостей. Баланс параметрів у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на декількох типах покриттів. Однак на обох новинках підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI. Але так і має бути, оскільки START і ADVANCE це KOVI, які виступають у доступнішому ціновому сегменті.
Траверса на ADVANCE встановлена полегшена, алюмінієва (з збільшеною товщиною та висотою передньої й нижньої обойми), виробник ККЕ. До речі, це зумовило і деякі відмінності в розташуваннях замку запалювання. На ADVANCE він у звичному місці між траверсою та панеллю приладів.
Задній маятниковий важіль у версії ADVANCE виготовлений з алюмінію. Він легший від сталевого на версії START. А ось важільний механізм і пов'язані елементи прогресії всі виготовлені з алюмінію і на моделі ADVANCE і на виконанні START.
Конструкція уловлювача ланцюга в ADVANCE вирізняється наявністю алюмінієвої основи, всередині якої міститься сама робоча вставка з полімерного матеріалу.
Передавання тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою ланцюга CHOHO 520HM. Зірка задня кріпиться до стопи з через 6-точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня та 46 задня.
4. ШИНИ І ОБОДИ
На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника — UNISON. Ці варіанти дійсно якісні вироби та не викличуть нарекань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм спереду та 4 мм ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною ККЕ.
Не забули й про буксатори, які теж є стандартним обладнанням.
На модифікації ADVANCE встановлені інші колісні осі — термоударовані з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. Якщо з часом такий варіант проявить себе з найкращого боку, ми використовуватимемо такі деталі й на інших моделях.
Розмірні параметри шин докладно відбиті в таблиці. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришка задня у варіанті 18'' має розмір 120/90-18. Вона збільшилася і за шириною, і за висотою профілю. Задня амортизаторна стійка збільшилася за довжиною ходу, тому що раніше такий розмір не можна було встановити без наслідків зіткнення з пластиком брудового щита за максимального під час стиснення. Розрахунки зробили, доробку здійснено й тепер шина збільшеної ширини та профілю буде працювати маскувально ефективно.
5. ОРГАНИ КЕРУВАННЯ І СВІТОТЕХНИКАІ на START, і на ADVANCE встановлене кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Кермо обох моделей також доповнене поперечною розпіркою для посилення жорсткості.
Також вони в стандарті укомплектовані буферною вставкою, що оберігає від травм у разі зіткнення з платформою кріплення керма на траверсі.
Зараз уже є окрема клавіша "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартера. Тепер такий мініблок розташований біля правої грипси. Сподіваємося, що така конфігурація буде кращою та зручнішою для всіх. Завдяки тим, хто робив на цьому акцент інформування. Зворотний зв'язок допомагає змінюватися на краще.
Ручка акселератора з коротким ходом. На сьогодні це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання й надійності.
До ще двох покращених елементів на версії ADVANCE можна віднести важелі керування зчепленням і переднім гальмом. Вони укорочені за довжиною, що складаються та забезпечені регулюванням відстані від грипси на довжину долоні. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранчик для компенсування або розпускання натягу троса.
Панель приладів є в комплектації обох версій. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. Вона не зручна в швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення в тому, щоб можна було бачити оберти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї. Для такого типу мотоциклів — це принцип необхідної достатньості.
Передня фара й обтічник змінилися на найкращий варіант. Сама фара має відмінність від версії START. Вона складається з окремих світлодіодів та LED-смужки габариту. Обтікач у верхній частині кріпиться за допомогою еластичних ремінців (раніше було нарізне кріплення). Це неабияк спростить доступ до елементів, які приховані за корпусом фари в разі потреби. На фото зліва Advance, праворуч — Start
Вказівники повороту як на Lifan KPT — дуже компактні та вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8 лінійними світлодіодами (кожний) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з різних варіантів, тому вони й входять до стандартної комплектації і START і ADVANCE.
6. ТОРМОЗАНа обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 265 мм і товщиною диска 4 мм.
Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм і завтовшки диска 4 мм.
Гальмівні магістралі виготовлені з поліаміду. Вони мають високу термостабільність — діапазон робочих температур від -50 °C до +100 °C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "нудство" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість експлуатації. Мають дуже гарну стійкість до впливу до солей, лугів, олив, паливних фрацій, УФ-променів, мають чудові механічні властивості до стирання, чудову ударну в'язкість, особливо за негативних температур. У зимову пору усередині трубок не утворюється водяного конденсату.
Гальмівні колодки безасбестові зі збільшеним вмістом латунного стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.
ADVANCE в стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска
7. ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТУВАННЯ І ОСОБЛИВОСТІУ комплектації ADVANCE є алюмінієвий перфорований захист двигуна
Загальна місткість бака в обох модифікацій становить 7,5 літра. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З оглядом на те, що заправляти під корок не варто, 7,1 літра — це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикла. Пробка виготовлена з пластику та забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.
Підніжки пілота виготовлені з неіржавкої сталі. У них передбачений новий цікавий момент — болт регулювання статичного горизонтального нахилу. Він дасть змогу встановити підніжку під зміненим кутом до горизонтальної лінії. У такому положенні її можна встановити та використовувати. Але зміна заднього підрамника на алюмінієвий та інший формат геометричних параметрів зумовили брак підніжк і для заднього пасажира. Зараз їх немає, але згодом ми додумаємо можливість їхнього встановлення.
Шифтер КПП з алюмінію зі складаною опорною частиною.
Випускна система обох моделей виготовлена з неіржавкої сталі. Бочонок глушника буде збільшеного пропускного перерізу, щоб не підтискати потік газів на виході — для чотириклапанного двигуна це має важливе значення. Від "псевдоприставки powerbomb" ми позбулися, бо це був просто шматок додаткової труби (Реньше ми позначили ось таку інформацію про нього: — це дуже спрощений образ резонатора Гельмгольца. Наскільки краще з ними, ніж без нього - ми не знаємо, бо не знаємо) — тепер знаємо, тому позбулися. Однак встановили компенсаційне розширення випускної труби для згладжування пульсацій потоку та більшої площі для розрядження (шляхи у разі різкого скидання газу не було затика на протидавленні зворотного потоку). Це дійсно працює. Прибавки потужності не буде, але двигун "дихатиме трохи легше".
Також біля основи з бочком глушником передбачена наявність рознімного з'єднання, яке дасть змогу розстискакувати сам бочечка з трубою за потреби.
Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену. Жодного тендітного ABS-пластику.
Конструкція повітряного фільтра повністю змінилася. Тепер це об'ємний, поролоновий, дрібнокомірчастий елемент.
1. Діставатися до нього легше та пропускає він більший об'єм повітря за одиницю часу (порівнюючи з колишнім паперовим)
2. Його потрібно міняти рідше, можна помити привести в почуття і повернути назад
І модель START і модель ADVANCE пропонуються до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорту та реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзайнявся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 7.5 л |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 112 км/год |
Вага | 117 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 21 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Колір | Червоний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2045 мм |
Ширина | 820 мм |
Висота | 1230 мм |
Кліренс | 315 мм |
Основні | |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Підвіска передня | Передняя вилка с набором регулировок сжатия и отбоя Общий ход 250 мм. Длина стойки 900 мм. Диаметр пера 41 мм. Производитель ККЕ. |
Колісні диски | Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина полегшена і посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина полегшена алюмінієва. З встановленим |
Підвіска задня | Задня амортизаторні стійка з регулюваннями стиснення і відбою і виносним компенсаційних циліндром. Довжина 465 мм Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх спряжених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду |
Передні гальмівні механізми | Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический. Диаметр диска 265 мм. Толщина диска 4 мм. Тормозная магистраль из полиамида |
Розмір шин передні /задні | НА ВЫБОР ПРЕДЛАГАЮТСЯ варианты в двух комбинациях: 21''/18'' и 19''/16''. ПЕРЕДНИЕ ШИНЫ: 80/100-21 или 80/100-19 (грунтовые шины с развитым протектором) ЗАДНИЕ ШИНЫ: 120/90-18 или 120/90-16 (грунтовые шины с развитым протектором) |
- Ціна: від 87 153 ₴