Квадроцикл SharX 200
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ПО ВСІй УКРАЇНІ
Є розшарочка та кредит.
Наши телефоны:
Новий ATV SharX з єдиним для такого типу квадроциклів ультрасучасним мотором об'ємом 177 см3 з балансувальним валом.
Двигун має об'єм 177 см3 з повітряно-охолодженням (радіатор винесений вперед для кращого обдування) і вбудований балансувальний вал. Для тих, хто сумнівається, ми демонструємо наявність цього елемента на світлинах нижчою. Основна перевага — суттєва зниження вібрації в різному діапазоні обертів, як наслідок суттєвого зменшення напружувального "зубу" по всьому квадроциклу. Додатковою особливістю конструкції двигуна є ще одна точка фіксації осі приводного вала через опору з підшипником, який встановлений на внутрішній стороні металевої кришки варіатора. Така конструкція сприяє розподілу навантаження на дві точки кріплення й на користь збільшення терміну експлуатації приводного ременя. Коли вал на одній опорі (як зазвичай у конструкції таких скутерних двигунів), щіки варіатора в будь-якому разі мають більшу рухливість вібраційну й активнішу «підгризають» ремінь.
Внутрішні ролики механізму варіатора мають нестандартну вагу не менш ніж 18 грамів — це скоротило часовий інтервал відгуку робочого механізму передавання крутного моменту на різке подавання газу. Така конструкція забезпечує швидшу, але не менш плавну зміну передавального числа і, як наслідок, більш активний набір швидкості.
Оптимізований повітряний канал подавання повітря в простір, де розташований механізм варіатора для мінімізації опору перебігу потоку повітря. На фото зліва вхідний патрубок, на фото праворуч вихідний патрубок ззаду за двигуном. Приводний ремінь PowerGrip від відомого виробника Gates.
Панель приладів скаже за себе сама.
Оптика LED по колу. А ще в конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які освітлюють дорогу під час переміщення важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві — дуже корисна функція. Передбачено та наявність кнопки, яка активує аварійну пригоду.
Прожектор, встановлений спереду, складається з 42 світлодіодів і світить не гірше від дальнього світла, як у багатьох авто. Він у квадрику SharX є стандартним обладнанням для цієї версії.
У конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які освітлюють простір ззаду під час переміщення важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві — дуже корисна функція.
USB-порт із двома розетками з різним ампражом для різних джерел споживання. Акумулятор, реле стартера, комутатор і основні живильні дроти заховані під сидінням — спеціально підвищені та якнайдалі від можливого контакту з водою.
Гідравлічні машинки механізмів керування переднього та заднього гальм обидва винесені на кермо. Керувальні дії здійснюються лівим і правим важелем на кермі. На деяких інших квадроциклах заднє гальмо активується через ножну педаль. Але насправді це сумнівне рішення на такому типі техніки:
По-перше, незручно правій ступні — у всіх розмірах ноги різні та розташування педалі не буде зручним для всіх. Комусь точно не підійде.
По-друге, під час їзди по нерівній поверхні права нога не матиме точки опори надійний, адже вона має бути на важелі гальмівному, але впиратися або натискати на нього потрібно тільки в певний момент, а не використовувати як точку для опори ноги.
По-третє — якщо ззаду пасажир, отже, його ступні теж перебувають там же де і ноги водія, і він своїми ногами може заважати фіксованому розміщенню ноги водія, який через вплив може випадково активувати заднє гальмо. На підніжці є два майданчики, які розташовані вище від основної частини, але вони швидше для більшої зручності посадки другого пасажира, оскільки на їх малій площі можна розмістити лише п'яту.
У SharXe опорні підніжки на всій площі вільні.
Кермо змінного перерізу має в основі діаметр 28 мм а по краях 22 мм. Він має більшу міцність на кручення — що для квадроцикла досить важливо.
Сигналізація з функцією дистанційного запуску також є стандартним обладнанням моделі ATV SharX 200
Всі елементи рухомих частин і втулки, які використовуються для кріплення важелів, забезпечені прес-оливками для оновлення консистентного мастила. Якщо шприцювати ці елементи регулярно — підвіска проживають довше.
На фото видно, що під самим квадроциклом немає витичних елементів. Конструкція рами добре продумана та виготовлена
Габаритні розміри | |
---|---|
Вага | 184 кг |
Висота | 1140 мм |
Ширина | 1120 мм |
Довжина | 1870 мм |
Дорожній просвіт | 283 мм |
Основні | |
Виробник | Shark |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 177 куб. см |
Потужність двигуна | 10 к. с. |
Ємність паливного бака | 5 л |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Максимальна швидкість | 68 км/год |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Стан | Новий |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Тип приводу | Комбінований варіант: пасова передача від двигуна до трансмісії + ланцюговий привід провідної осі (маркування ланцюга 530H) |
Передні гальмівні механізми | Дискові з гідравлічним приводом і армованими гальмівними магістралями |
Підвіска передня | Незалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням преднатяга. На торцевій частині кульових опор передбачені прес-маслянки для обслуговування |
Колісні диски | Легкосплавні, пофарбовані захищені від корозії катафорезной обробкою Передні і задні диски 10-ти дюймові |
Задній гальмівний механізм | Монодисковый з гідравлічним приводом і однопоршневым супортом |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням преднатяга |
Витрата палива | 3.9 л/100 км |
Розмір шин передні /задні | АТ23×7-10 - передні і АТ22×10-10 – задні |
Користувальницькі характеристики | |
Тип | Новий |
- Ціна: 93 825 ₴