Кошик
76 відгуків
+380 (68) 662-23-00
+380 (50) 662-23-00
Агроліз - виробнича компанія
Кошик

Квадроцикл SharX 200

92 025 ₴

  • В наявності
Квадроцикл SharX 200
Квадроцикл SharX 200В наявності
92 025 ₴
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Квадроцикл SharX 200

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ПО ВСІй УКРАЇНІ

Є розшарочка та кредит.

Наши телефоны: 

Новий ATV SharX з єдиним для такого типу квадроциклів ультрасучасним мотором об'ємом 177 смз балансувальним валом. 

Двигун має об'єм 177 см3 з повітряно-охолодженням (радіатор винесений вперед  для кращого обдування) і вбудований балансувальний вал. Для тих, хто сумнівається, ми демонструємо наявність цього елемента на світлинах нижчою. Основна перевага — суттєва зниження вібрації в різному діапазоні обертів, як наслідок суттєвого зменшення напружувального "зубу" по всьому квадроциклу. Додатковою особливістю конструкції двигуна  є ще одна точка фіксації осі приводного вала через опору з підшипником, який встановлений на внутрішній стороні металевої кришки варіатора. Така конструкція сприяє розподілу навантаження на дві точки кріплення й на користь збільшення терміну експлуатації  приводного ременя. Коли вал на одній опорі (як зазвичай у конструкції таких скутерних двигунів),  щіки варіатора в будь-якому разі мають більшу рухливість вібраційну й активнішу «підгризають» ремінь.

Внутрішні ролики механізму варіатора мають нестандартну вагу не менш ніж 18 грамів — це скоротило часовий інтервал відгуку робочого механізму передавання крутного моменту на різке подавання газу. Така конструкція забезпечує швидшу, але не менш плавну зміну передавального числа і, як наслідок, більш активний набір швидкості.

Оптимізований повітряний канал подавання повітря в простір, де розташований механізм варіатора для мінімізації опору перебігу потоку  повітря. На фото зліва вхідний патрубок, на фото праворуч вихідний патрубок ззаду за двигуном. Приводний ремінь PowerGrip від відомого виробника Gates.

  

Панель приладів скаже за себе сама.

 Оптика LED по колу. А ще в конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які освітлюють дорогу під час переміщення важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві — дуже корисна функція. Передбачено та наявність кнопки, яка активує аварійну пригоду.
Прожектор, встановлений спереду, складається з 42 світлодіодів і світить не гірше від дальнього світла, як у багатьох авто. Він у квадрику SharX є стандартним обладнанням для цієї версії.

У конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які освітлюють простір ззаду  під час переміщення важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві — дуже корисна функція.


USB-порт із двома розетками з різним ампражом для різних джерел споживання. Акумулятор, реле стартера, комутатор і основні живильні дроти заховані під сидінням — спеціально підвищені та якнайдалі від можливого контакту з водою.

Гідравлічні машинки механізмів керування переднього та заднього гальм обидва винесені на кермо. Керувальні дії здійснюються лівим і правим важелем на кермі. На деяких інших квадроциклах заднє гальмо активується через ножну педаль. Але насправді це сумнівне рішення на такому типі техніки:
По-перше, незручно правій ступні — у всіх розмірах ноги різні та розташування педалі не буде зручним для всіх. Комусь точно не підійде.
По-друге, під час їзди по нерівній поверхні права нога не матиме точки опори надійний, адже вона має бути на важелі гальмівному, але впиратися або натискати на нього потрібно тільки в певний момент, а не використовувати як точку для опори ноги.
По-третє — якщо ззаду пасажир, отже, його ступні теж перебувають там же де і ноги водія, і він своїми ногами може заважати фіксованому розміщенню ноги водія, який через вплив може випадково активувати заднє гальмо. На підніжці є два майданчики, які розташовані вище від основної частини, але вони швидше для більшої зручності посадки другого пасажира, оскільки на їх малій площі можна розмістити лише п'яту.
У SharXe опорні підніжки на всій площі вільні.

Кермо змінного перерізу має в основі діаметр 28 мм а по краях 22 мм. Він має більшу міцність на кручення — що для квадроцикла досить важливо.

Сигналізація з функцією дистанційного запуску також є стандартним обладнанням моделі ATV SharX 200

Всі елементи рухомих частин і втулки, які використовуються для кріплення важелів, забезпечені прес-оливками для оновлення консистентного мастила. Якщо шприцювати ці елементи регулярно — підвіска проживають довше.

На фото видно, що під самим квадроциклом немає витичних елементів. Конструкція рами добре продумана та виготовлена

 

Характеристики
Габаритні розміри
Вага184 кг
Висота1140 мм
Ширина1120 мм
Довжина1870 мм
Дорожній просвіт283 мм
Основні
ВиробникShark
Кількість циліндрів1
Країна виробникКитай
Об'єм двигуна177 куб. см
Потужність двигуна10 к. с.
Ємність паливного бака5 л
Тактность двигунаЧотиритактний
Максимальна швидкість68 км/год
Коробка перемикання передачВаріатор
СтанНовий
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Тип приводуКомбінований варіант: пасова передача від двигуна до трансмісії + ланцюговий привід провідної осі (маркування ланцюга 530H)
Передні гальмівні механізмиДискові з гідравлічним приводом і армованими гальмівними магістралями
Підвіска передняНезалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням преднатяга. На торцевій частині кульових опор передбачені прес-маслянки для обслуговування
Колісні дискиЛегкосплавні, пофарбовані захищені від корозії катафорезной обробкою Передні і задні диски 10-ти дюймові
Задній гальмівний механізмМонодисковый з гідравлічним приводом і однопоршневым супортом
Підвіска задняМаятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням преднатяга
Витрата палива3.9 л/100 км
Розмір шин передні /задніАТ23×7-10 - передні і АТ22×10-10 – задні
Користувальницькі характеристики
ТипНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 92 025 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner