Мотоцикл Kovi 250 Advance
Самовитяг з г. Днепр, доставка Новою поштою або Делівері в інші регіони України без передоплати.
Є розшарочка та кредит.
Наши телефоны:
Модель KOVI ADVANCE 250 з серпня 2021 пропонується з трьома значущими удосконаленнями:
1. Ключовим для цієї версії стало використання нового мотора ZS172FMM-A (PR250), обладнаного балансувальним валом і 6-ступеневою КПП. Аналогічний двигун уже пройшов апробацію на старшій моделі KOVI LITE 2021 року та добре себе зарекомендував.
Однак із поправкою на відмінні параметри моделі ADVANCE в системі живлення використовуватиметься карбюратор NIBBI серії PWK28 (на першій версії з мотором без балансалу використовувався варіант PE28).*
2. Також ADVANCE обладнатиметься новим типом ендуро шин від іншого виробника. Задня покришка стала ширшою, ніж була раніше — і 16'' і 18'' відтепер буде в розмірі 120/90-16 і 120/90-18 (H876), а на передній шині зміниться малюнок протектора в загоду найкращого коефіцієнта зчеплення. Типорозмір передніх шин залишився незмінним для обох доступних варіантів 80/100-19 і 80/100-21.
3. Стандартною опцією для ADVANCE став захист рук з алюмінієвим каркасом. Тепер питання потреби купівлі за додаткові засоби для власника вже не актуальне. Цей елемент — частина комплектації.
У таблиці, що додається, на сусідній вкладці Ви зможете наочно побачити обладнаність і зрозуміти відмінності в комплектації моделей START і ADVANCE. Нижче в перекладі ми розклади по поличках основні конструктивні особливості мотоцикла
1. ДВІГАЛЬНИЙВдосконалений двигун від Zongshen модель PR250, обладнаний балансувальним валом і 6-ступеневою КПП
Повнооб'ємний, зі справжніми 249 см3. ZS172FMM-A має:
- Діаметр циліндра 72 мм
- Хід поршня 61.4 мм
Формула розрахунку робочого обсягу: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*36*36*61,4/1000=249,86 см3
Де
- r — радіус поршня, тобто 72/2=36 мм
- h — хід поршня, 61.4 мм
Порівнюючи з псевдо 250-каме з об'ємом 223 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневою 65 мм, 66 мм, 67 мм тощо. ZS172FMM є перевірені реальністю та часом переваги і в потужності, і в тязі, і в ресурсі, і в надійності, і в доступності запчастин.
Сам двигун як і раніше «низовий», з максимумом крутного моменту в нижньому та середньому регістрі. Застосування балансувального вала неабияк знизило вібраційні моменти. Його не потрібно крутити до упору, щоб отримати відбій. Новий двигун буде працювати в парі з карбюратором Nibbi Racing PWK28. Сподіваємося, що настроювання такого нового варіанту потішать власників оновленої модифікації.
З урахуванням кількох менших розмірів і спорядженої маси новинок, яка становить 115 кг. (Kovi Advance) и 117,5 кг. (Kovi Start) з цим двигуном енергозброєність на одиницю ваги буде трохи кращою, ніж у Kovi Lite. А отже, цього буде більш ніж достатньо для більшості райдерів-початківців, які тільки набувають ендуро-драйв або просто хочуть час від часу їздити на природі у вільному ритмі на мотоциклі, який дасть завідомо більше можливостей, ніж звичайні цивільні версії.
На ADVANCE з новим двигуном не буде кікстартера. Причина полягає в тому, що або КПП буде із шістьма ступенями, або лише 5 передач + кікстартер.
Ми вибрали перший варіант, тому що діапазон передавальних серед шестиступеневої коробки ширший і він краще зв'язується з можливостями їзди в різних режимах. До того ж модель укомплектована великим 7-мперним акумулятором. Більша батарея забезпечить можливості запуску без особливих проблем, але, звичайно, трохи більше уваги час від часу потрібно приділяти інсекції її стану. Ну, а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти й аналогічний і менший за габаритами літій-іонний варіант.
Моделі Start і ADVANCE за розмірними та ваговими параметрами менші, ніж старші модифікації KOVI Lite та Pro. Але водночас вони більші, як-от моделі Geon Terrax 250, BSE J3D і S2, KAYO T2 250 і T1 250.
Форма, геометрія та величина рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi, порівнюючи з цими ж конкурентами.
Висота за сідлом однакова для START і для ADVANCE. Але, зрозуміло, вона різна для модифікацій на типорозмірах шин, що відрізняються. Обидві версії пропонуватимуться в різношинному виконанні 21"/18" і 19"/16", причому відмінністю в ціні НЕT.
Підсумкові величини: 940 мм — висота за сідлом для варіанта на шинах 21"/18''; 910 мм — для варіанта на шинах 19"/16''. Другий варіант ми передбачили для тих, у кого зріст менш ніж 170 см. — для них він дійсно буде набагато зручнішим і комфортнішим щодо посадки, контролю мотоцикла та зрозумілішим у керованості. Менше невпевненості та побоювань — більше драйву.
Рама сталева, але це норма, а не виняток. чогось наднового або супертехнологічного в ній немає. Просто вона з нормальної сировини та з дотриманням технологій зварювання, геометрії та фінального забарвлення.
До речі, на одному з колірних рішень ми вирішили випробувати варіант застосування шагреневої емалі з високим ступенем вмісту пластифікатора. Зовнішній вигляд забарвлення в такої рами на перший погляд не дуже привабливий, проте стійкість до подряпин і відколів набагато вища, ніж у звичних глянсових покриттів. Оцінемо корисність із плином часу.
3. ШАСИ І ПІДВІСКАУ варіанті ADVANCE підвіска «заряджена», ніж у STARTі. Передня вилка KKE має більше регулювань і відрізняється за характеристиками від базової версії в кращий бік. Аналогічно виготовлений і задній амортизатор. Інша пружина, інша жорсткість, більше регулювальних можливостей. Баланс параметрів у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на декількох типах покриттів. Однак на обох новинках підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI. Але так і має бути, оскільки START і ADVANCE це KOVI, які виступають у доступнішому ціновому сегменті.
Траверса на ADVANCE встановлена полегшена, алюмінієва (з збільшеною товщиною та висотою передньої й нижньої обойми), виробник ККЕ. До речі, це зумовило і деякі відмінності в розташуваннях замку запалювання. На ADVANCE він у звичному місці між траверсою та панеллю приладів. А ось у версії START на кришці траверси немає формованого приливу для встановлення замка, тому він перекочував у незвичайне, але повністю захищене місце — у верхню частину рами біля бака. А ключ у замок вставляється з правого боку (якщо цікаво — придивіться на фото моделі в описі моделі KOVI START).
Задній маятниковий важіль у версії ADVANCE виготовлений з алюмінію. Він легший від сталевого на версії START. А ось важільний механізм і пов'язані елементи прогресії всі виготовлені з алюмінію і на моделі ADVANCE і на виконанні START.
Конструкція уловлювача ланцюга в ADVANCE вирізняється наявністю алюмінієвої основи, всередині якої міститься сама робоча вставка з полімерного матеріалу.
Передавання тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою покращеного кола AFAM A520MC2. Зірка задня кріпиться до стопи з через 6-точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня та 43 задня. Таке поєднання зумовить вищий поріг максимальної швидкості, причому без втрати тяги під час їзди вгору. Адже тягового потенціалу в цього мотора вистачає і для важчого мотоцикла KOVI LITE, на якому встановлена 46 задня зірка.
4. ШИНИ І ОБОДИНа обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника — UNISON. Ці варіанти дійсно якісні вироби та не викличуть нарекань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм спереду та 4 мм ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною ККЕ. Причому колір ступиць різниться й залежить від кольору моделі — про це ми подбали в пригоду естетиці. Просто красиве поєднання, яке прикрашає мотоцикл.
Не забули й про буксатори, які теж є стандартним обладнанням.
На модифікації ADVANCE встановлені інші колісні осі — термоударовані з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. Якщо з плином часу такий варіант проявить себе з найкращого боку, ми використовуватимемо такі деталі й на інших моделях.
Розмірні параметри шин докладно відбиті в таблиці. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришка задня у варіанті 16' має розмір 120/90-16. Тобто за шириною вона навіть більша за 18'' дюймовий екземпляр. Причина неможливості встановлення аналогічного (120-мм) за шириною на 18-дюймове колесо пояснюється його розміром і неминучим дотиком бочонка глушника за максимального під час стиснення. А ось із на 16 дюймах не буде проблеми й тому вдалося встановити ширший екземпляр.
І на START і на ADVANCE встановлене кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Тільки на ADVANCE конструкція доповнена поперечним розпірком для посилення жорсткості.
Однак обидві модифікації мотоциклів у стандарті укомплектовані від травм буферною вставкою разом кріплення керма.
В угоду практичності та з оглядом на досвід райдерів, блок перемикачів із керування світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку та на ньому зосереджені основні кнопки. А з правого боку Ви знайдете тільки окремо винесену кнопку стартера. Мінімізуємо виступні елементи, схильні до зламання в разі падіння.
Ручка акселератора з коротким ходом. На сьогодні це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання й надійності.
До ще двох покращених елементів на версії ADVANCE можна віднести важелі керування зчепленням і переднім гальмом. Вони укорочені за довжиною, що складаються та забезпечені регулюванням відстані від грипси на довжину долоні. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранчик для компенсування або розпускання натягу троса.
Панель приладів є в комплектації обох версій. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. Вона не зручна в швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення в тому, щоб можна було бачити оберти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї. Для такого типу мотоциклів — це принцип необхідної достатньості.
Передня фара забезпечена LED-лампою, тому що в умовах постійної тряски та вібрацій лампи з нитками накала довго не живуть. загальну ефективність переоцінити не будемо — у цьому нам більше допоможуть відгуки майбутніх власників моделей.
Вказівники повороту як на Lifan KPT — дуже компактні та вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8 лінійними світлодіодами (кожний) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з різних варіантів, тому вони й входять до стандартної комплектації і START і ADVANCE.
На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 265 мм і завтовшки диска 4 мм.
Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм і завтовшки диска 4 мм.
Гальмівні магістралі виготовлені з поліаміду. Вони мають високу термостабільність — діапазон робочих температур від -50 °C до +100 °C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість експлуатації. Мають дуже гарну стійкість до впливу до солей, лугів, олив, паливних фрацій, УФ-променів, мають чудові механічні властивості до стирання, чудову ударну в'язкість, особливо за негативних температур. У зимову пору усередині трубок не утворюється водяного конденсату.
Гальмівні колодки безасбестові зі збільшеним вмістом латунного стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.
ADVANCE в стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска
7. ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТУВАННЯ І ОСОБЛИВОСТІУ комплектації ADVANCE є алюмінієвий перфорований захист двигуна
Загальна місткість бака в обох модифікацій становить 7,5 літра. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З оглядом на те, що заправляти під корок не варто, 7,1 літра — це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикла. Пробка виготовлена з пластику та забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.
Підніжки пілота виготовлені з неіржавкої сталі. Також у комплектації передбачена наявність підніжк і для заднього пасажира, тобто їх не потрібно докуповувати та встановлювати.
Шифтер КПП з алюмінію зі складаною опорною частиною.
Випускна система обох моделей виготовлена з неіржавкої сталі. Вона максимально скорочена за довжиною та не містить додаткових вигинів, а компенсацію проти стискання вихлопних газів і часткове придушення пульсувальних звукових частот (у разі різкого скидання або навпаки відкриття дроселя) виконує додатковий зовнішній компенсаційний резервуар. Це дуже спрощений образ резонатора Гельмгольца. Наскільки краще з ними, ніж без нього — ми не скажемо, бо не знаємо. Також біля основи з бочком глушника передбачена наявність роз'ємного з'єднання, яке дасть змогу розстискатися сам бочечка з трубою за потреби.
Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену. Жодного тендітного ABS-пластику.
Корпус повітряного фільтра виготовлений з еластополімеру, матеріалу, стійкого до деформацій. Сам повітряний фільтр являє собою картридж циліндричної форми з круговою багаторядною укладкою фільтрувального паперу, як на багатьох авто. Його пропускна здатність, звичайно, менш ніж у фільтрів типу Twin Air (але там і місця немає для такого типу), а ось фільтрувальна здатність і збереження мотора від потрапляння дрібнофракційних частинок однозначно дуже добра.
І модель START і модель ADVANCE пропонуються до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорту та реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзайнявся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.
Удосконалена версія ADVANCE вже доступна до придбання.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 7.5 л |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 112 км/год |
Вага | 117 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 21 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2045 мм |
Ширина | 820 мм |
Висота | 1230 мм |
Кліренс | 315 мм |
Основні | |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Підвіска передня | Передняя вилка с набором регулировок сжатия и отбоя Общий ход 250 мм. Длина стойки 900 мм. Диаметр пера 41 мм. Производитель ККЕ. |
Колісні диски | Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина полегшена і посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід - алюмінієвий, маточина полегшена алюмінієва. З встановленим |
Підвіска задня | Задня амортизаторні стійка з регулюваннями стиснення і відбою і виносним компенсаційних циліндром. Довжина 465 мм Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх спряжених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній |
Розмір шин передні /задні | НА ВЫБОР ПРЕДЛАГАЮТСЯ варианты в двух комбинациях: 21''/18'' и 19''/16''. ПЕРЕДНИЕ ШИНЫ: 80/100-21 или 80/100-19 (грунтовые шины с развитым протектором) ЗАДНИЕ ШИНЫ: 120/90-18 или 120/90-16 (грунтовые шины с развитым протектором) |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль з поліаміду |
Передні гальмівні механізми | Дисковый с двухпоршневым суппортом, гидравлический. Диаметр диска 265 мм. Толщина диска 4 мм. Тормозная магистраль из полиамида |
- Ціна: від 88 407 ₴