Мотоцикл Kovi 300i PRO S
Самовитяг з г. Днепр, доставка Новою поштою або Делівері в інші регіони України без передоплати.
Є розшарочка та кредит.
Наши телефоны:
KOVI 300i Pro S — це єдиний, хто вже подав у продаж в Україні, мотоцикл ендуро серії обладнаний абсолютно новим двигуном Zongshen серії NT300S.
З липня 2021 як і інші моделі KOVI, модель 300i Pro S пропонується в іншому колірному рішенні. Всі пластикові елементи, корпус фари та переднє крило пофарбовані відтепер у чорний колір, замість жовтогарячого. Мотоцикл має строгіший вигляд, зокрема завдяки деяким іншим атрибутам із поєднанням біло-чорних тонів. Колористика та графічний малюнок усіх наклейок став іншою, а на додаток до цього змінилася й клейова основа. Новий тип поліефірного клею краще фіксує наклейки на облицювальних елементах
Ця версія пропонується до продажу з інтекторною системою живлення. Її найближчий склад 300S обладнаний карбюратором і також доступний до купівлі. Особливість двигуна полягає в повністю новій головці циліндра. Тепер вона забезпечена двома розподільними валами (виповнення DOHC). Клапани та впускні та випускні розташовані під іншим кутом. Збільшений діаметр штока, змінений діаметр сідла клапанів. У новій голові клапана наводяться в дію без коромислу, кулачками нового розподівала з повністю іншими, спеціально розрахованими профілями через стаканчики з регулювальними шайбами. Це було зроблено не тільки для зменшення інерційності механізму, а й для того, щоб забезпечити найкращі параметри за моментом (часовий чинник) відкриття клапанів і максимальної висоти підіймання впускних клапанів. На самому поршні форми та місця розташування проточок також зазнали змін.
Основна ідея в істотному вдосконаленні двигуна полягала в тому, щоб зберегти загальний конструктив гарного та надійного мотора NC250/300, але зняти з нього більше відбою на високих і середніх обертах, з одночасним розширенням діапазону максимального крутного моменту. Іншими словами, мотоцикл із цим мотором буде потужнішим, кращим у віддачі, активніше розкручуватися й повідомляти мотоциклу найкращу динаміку. А ще треба згадати, що завдяки застосуванню декількох різних сплавів: алюмінієво-марганцевого й алюміній-медь-кремний (так звані антифрикційні сплави), двигун придбав у міцності деталей і водночас зовсім небагато додав у вазі. Його маса всього на 1 кг. понад 250-го кубового варіанта, але дорівнює 300-т кубовому собрану з одновальною головою.
Також ми публікуємо прямі витримки з докладного технічного опису двигуна в перекладі з китайської мови:
- Завдяки великій кількості методів аналізу методом кінцевих елементів вага двигуна максимально знижена за дотримання умов забезпечення міцності компонентів. Компактна конструкція і загальний розмір двигуна доповнені ефективним розподілом ваги збільшеної головки циліндра в кутах нахилу рівною мірою; кришка швидкого доступу до кошика зчеплення призначена для полегшення розбирання зчеплення, вал кікстартера розміщений зверху — орієнтація на конструктивні особливості монтажу двигуна на мотоциклетні рами моделі серій крос/ендуро
- Впускні та випускні клапани використовують режим прямого приводу від кулачка розподільного вала зі спеціальним профілем, який ефективно знижує шум головки блока циліндрів і водночас підвищує надійність клапанного механізму
- У внутрішній частині корпусу та порожнини розміщення валів КПП передбачена наявність спеціального розпилювачного отвору оливи для охолодження та змащення поршня циліндра, ефективного контролю температури поршня, поліпшення робочих умов двигуна та збільшення терміну експлуатації двигуна;
- У двигуні використовуються два оливні насоси для незалежного подавання оливи та змащення деталей теплового двигуна та трансмісії, щоб забезпечити достатню змазку всіх рухомих частин двигуна та підвищити надійність двигуна
Є поліпшення в приводній системі — ланцюг AFAM обзавінялася сальниками.
Для поліпшення газообміну збільшився діаметр випускної системи після проміжного резонатора.
Стандартним обладнанням для всіх версій KOVI є лічильник мотогодин. Тепер самим не потрібно шукати — все є спочатку в комплектації
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 295 куб. см |
Об'єм паливного бака | 8.4 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 123.7 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 34 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2160 мм |
Ширина | 880 мм |
Висота | 1285 мм |
Колісна база | 1500 мм |
Висота до сідла | 930 мм |
Кліренс | 315 мм |
Основні | |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь) |
Підвіска задня | Задня амортизаторні стійка з можливістю зміни преднатяга пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника осуществленно через полегшений (легкосплавний, ф |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові із збільшеним вмістом мідної крихти |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові із збільшеним вмістом мідної крихти |
- Ціна: 170 084 ₴