Мотоцикл Lifan LF250-D білий
Доставка БЕЗ ПОПЕРЕДЖАТИ Новою Поштою
Розшарочка 0% до 24 місяців
З 2020 року в моделі Lifan LF250-D з'явилися два нових доповнення:
1. У комплектацію моделі як стандартну опцію встановлена антиблокувальна система гальм (ABS)
2. Блок-фара придбала інші, більш класичні обриси та форм-фактор, а також стала світити на ближньому світлі краще, ніж перший зразок.
Двигун двоциліндровий V-подібний з маркуванням 2V49FMM істотно модернізований інженерами LIFAN. Було внесено зміни в конструкцію мастила колінчастого вала, інші шатуни й інші поршні, сущетно збільшена продуктивність оливного насоса, змінена конструкцією первинного та вторинного валів у КПП. Також створена повністю нова випускна система, без зовнішньої бутафорії та компеляції хромованого пластику з металом, а повноцінний вихлоп зроблений з якісної неіржавкої сталі з металевими хромованими термозахисними елементами. Для 250-ки двигун і впрям звучить добре — ми зовсім не перебільшуємо!
За всієї зовнішньої візуальної краси та тактильної добротності звук роботи вихлопної системи відзначався позитивно всі, хто вже її встиг послухати.
Встановлено інжекторна система живлення, що дасть змогу зберегти витрату палива в межах 3,6-3,8 л/100 км. у разі неспішної їзди. Налаштування електронного модуля керування системи впорскування генерували та підбирають фахівці Lifan, а компоненти системи (блок ECU, деякі датчики та лямба-зонди) зроблені компанією BOSCH. Потужність збереглася на рівні 19 л.с., як у його попередника. Але водночас тяговий потенціал двигуна покращився, завдяки збільшенню величини крутного моменту та зміщенню її в нижній регістр за обертами й екологічність піднялася на цілу сходинку в EURO-градаціях. Тепер двигун відповідає стандартам ЄВРО 4. Мотор дуже тягує, передавання довгі, його вистачає і для динамічного розгону (з поправкою на те, що це круїзер), і для максималки приблизно 115 км/год, хоча маса LIFAN 250-D стала більше і становить уже майже 180 кг.
В основі мотоцикла конструктивно нова рама (порівнюючи з Lifan LF250-B), що так само потішила зміна розмірних характеристик мотоцикла. Колісна база — 1520 мм. Загальна довжина з урахуванням збільшеного нахилу передньої вилки — 2300 мм. Мотоцикл став масивнішим та вищим. Посадкова висота сідлом — 700 мм. Кермо та сидіння — це особлива тема. Кермо — у помірно широкий (повністю інший, ніж на моделі LF250-B) і піднятий так, що руки лягають без жодного надлишкового навантаження і з мінімальним кутом до плечового суглоба, водночас його нахил можна змінити й у такий спосіб "підігнати" під зріст пілота та довжину його рук. Зручності стало більше (наїмося, що й задоволення від керування додасться). Регулювання керма дають змогу розміститися зручно як високому водієві, так і не дуже (без надмірного нахилу вперед). Байкера, вихованого на класичних дорожніх мотоциклах, до такої посадки звикати не доведеться. Відчувається, що інженери LIFAN дуже намагалися зробити апарат більш зручним і водночас красивим. Мабуть, їм вдалося! Цей мотоцикл не тільки має привабливу та стильну зовнішність, він потішить і зручною посадкою і м'яким ходом. А основна перевага полягає в тому, що він підійде будь-якому водієві, тому що, попри чоперну зовнішність, керується мотоцикл трохи складніше, ніж "дорожник із дещо незвичайною посадкою". Ну, звісно ж, поправку потрібно робити й на інші габарити, і на невисокий кліренс.
Гальмівна система дискова та гідравлічна, як передня, так і задня. Гальмівні шланги армовані. З 2019 року антиблокувальна система в приводі гальмівних механізмів — ВЖЕ В СТАНДАРТІ!
З урахуванням того, що хоч модель і є класичним круїзером , але технічний прогрес вносить свої корективи. Зокрема в цій моделі застосована абсолютно нова цифрова панель приладів з окремим доповненням — умовно аналоговим тахометром (він, звичайно ж, електронний, але має вигляд, як звичайний стрілковий). Серед основних і базових інформаційних індикаторів, що виводяться на дисплей, є і вольтметр Відтворювальний рівень заряду акумулятора. Ключ запалювання під стати часу — хвильовий. Комплект складається зі складаного ключа для користування й додаткового, виготовленого в стандартному форм-факторі.
А ще ми спільно з Lifan змінили дизайн фари. Причин тому 94 дві: Вихідний зразок мав класний і нестандартний вигляд, але він вирізнявся від звичних оку форм (а для чоперів це важливо, хіба не так?) і ближнє світло, знову ж за відгуками, виявився вже занадто "ближним". Зміна форми обтікача дало змогу змістити розташування діодів обох режимів і збільшити загальний діаметр окружності самої фари.
Після придбання мотоцикла впродовж 3-14 днів, Вам надається повний пакет документів для його реєстрації, а саме:кт куплі-продажі, витратна накладна, сертифікат відповідності, митна декларація, акт огляду реалізованого транспортного засобу та транзитні номери.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Витрата палива | 3.8 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна швидкість | 115 км/год |
Вага | 178 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Потужність двигуна | 19 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Розташування циліндрів | V-подібне |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Колір | Білий |
Стан | Новий |
КПП | 5 ступенів |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні з посадочними розмірами 2.15х18 передній і 3.00-15 задні |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами здвоєними |
Задні гальмівні механізми | Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм, однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль |
Передні гальмівні механізми | Плаваючий гальмівний диск діаметром 350 мм двухпоршневой супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль |
Вантажопідйомність | 178 кг |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2300 мм |
Ширина | 1000 мм |
Висота | 1100 мм |
Колісна база | 1520 мм |
Висота до сідла | 700 мм |
Кліренс | 160 мм |
- Ціна: 132 147 ₴