Кошик
76 відгуків
+380 (68) 662-23-00
+380 (50) 662-23-00
Агроліз - виробнича компанія
Кошик

Мотоцикл Kovi 300 PRO S

150 360 ₴

  • В наявності
Мотоцикл Kovi 300 PRO S
Мотоцикл Kovi 300 PRO SВ наявності
150 360 ₴
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Мотоцикл Kovi 300 PRO KT

Самовивіз із Дніпра

Доставка БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ Новою Поштою

Розстрочка до 12 місяців

  Новий KOVI 300 Pro S - це мотоцикл ендуро серії, оснащений DOHC двигуном Zonsen серії NT300S.

Особливості та подробиці зміни конструкції рами докладно описані у близької моделі - KOVI LITE. Про це можна дізнатися тут.
Інші відмінності нової моделі 300 PRO S позначені нижче за текстом.
 

  

Особливість двигуна полягає у 4-х клапанній головці циліндра. Вона має два розподільні вали (виконання DOHC). Клапани та впускні та випускні розташовані під іншим кутом. Збільшено діаметр штока, змінено діаметр сідел клапанів. У новій голові клапана приводяться в дію без коромисел, кулачками нового распредвала з іншими, спеціально розрахованими профілями через стаканчики з регулювальними шайбами. Це було зроблено не тільки для зменшення інерційності механізму, а й для того, щоб забезпечити найкращі параметри по моменту (тимчасовому фактору) відкриття клапанів та максимальної висоти підйому впускних клапанів. На самому поршні форми та місця розташування проточок також зазнали змін.

 

   

 

На версії 300 PRO S нового зразка встановлений та налаштуваний карбюратор PWK 36.

Якщо слідувати технологічності та ефективності роботи в різних режимах за правильного налаштування - цей варіант простіший за карбюратор FCR MX і його не можна індивідуалізувати під очікувані параметри агрегату залежно від умов їзди. У нього немає прискорювального насоса та точності налаштувань при різних обертах частково нівельовані. Однак PWK - нормальний, він простий і в обслуговуванні, точніше сказати взагалі можна гратися виключно заміною жиклерів і оцінювати результат, та слідкувати за коректним рівнем палива в камері поплавця.

 

Хтось зрадіє, хтось засмутиться. Насправді FCR справді не простий і вимагає докладання голови та зусиль - є невелика кількість апологетів, які з нами погодяться, бо в них вийшло. У декого з нашою допомогою, а в декого - за допомогою власної допитливості, просунутості та розуміння процесів (ну і ми їм трохи підкидали різних за конфігурацією голок)))). Нам більше подобається FCR, особливо тому що його можна підвести під очікування від їзди в певних умовах.

Але багато хто хотів, щоб було інакше - простіше, доступніше. Ми не могли не звертати на це увагу - тож зараз буде PWK. Відразу обмовимося – мотоцикл не буде розвивати  більше коней (ті, хто таке викладає – швидше забиває Вам мозок власною порожнечею). 300-ка не втратить в динаміці особливо, але в деяких режимах він стане їхати інакше - ми випробували варіанти поєднань і зупинилися на оптимальному, на наш погляд. А вже аматори чи знавці зможуть спробувати піти далі…

Основна ідея в суттєвому удосконаленні двигуна Zonsen серії NT300S полягала в тому, щоб зберегти загальний конструктив хорошого і надійного мотора NC250/300, але зняти з нього більше віддачі на високих та середніх обертах, з одночасним розширенням діапазону максимального моменту, що крутить. Іншими словами мотоцикл із цим мотором буде потужнішим, краще у віддачі, активніше розкручуватися і повідомляти мотоциклу кращу динаміку. А ще слід згадати, що завдяки застосуванню кількох різних сплавів: алюмінієво-марганцевого та алюміній-мідь-кремній (так звані антифрикційні сплави), двигун придбав у міцності деталей і при цьому зовсім небагато додав у вазі. Його маса лише на 1 кг. більше 250-ти кубового варіанта, але дорівнює 300 кубовому побратиму з одновальної головою.

Також ми публікуємо прямі витримки з детального технічного опису двигуна у перекладі з китайської мови:

 - Завдяки великій кількості методів аналізу методом кінцевих елементів вага двигуна максимально знижена за умови дотримання умов забезпечення міцності компонентів. Компактна конструкція та загальний розмір двигуна доповнені ефективним розподілом ваги збільшеної головки циліндра по кутах нахилу рівною мірою; кришка швидкого доступу до кошика зчеплення призначена для полегшення розбирання зчеплення, вал кікстартера розміщено зверху - орієнтація на конструктивні особливості монтажу двигуна на мотоциклетні рами моделі серій крос/ендуро
- Впускні та випускні клапани використовують режим прямого приводу від кулачка розподільного валу зі спеціальним профілем, який ефективно знижує шум головки блоку циліндрів і водночас підвищує надійність клапанного механізму.
- У внутрішній частині корпусу та порожнини розміщення валів КПП передбачено наявність спеціального розпилювального отвору масла для охолодження та змащення поршня циліндра, ефективного контролю температури поршня, покращення робочих умов двигуна та збільшення терміну служби двигуна.;
- У двигуні використовуються два масляні насоси для незалежної подачі масла і мастила деталей теплового двигуна і трансмісії, щоб забезпечити достатнє мастило всіх рухомих частин двигуна і підвищити надійність двигуна

Є додаткові зміни в привідній системі. Ми почали використовувати ланцюги KMC тип 520DX. Причиною нашої відмови від AFAM з'явилися скарги власників, на те, що AFAM розтягується швидко і значно.... Можливо щось змінилося у них не в кращу сторону.  Час покаже як себе проявить новий варіант

   

Новий тип фрезерованої траверси з розділеними обоймами - полегшений і водночас із підвищеною кутовою жорсткістю - найкращий варіант із сучасних альтернатив

  

Підвіска. Змінилося багато. Інші налаштування вилки, змінився задній амортизатор, змінився кут його установки і кріплення до рами, став іншим сам задній маятник. Технологія виробництва матяника змінилася на лиття під тиском із збереженням внутрішньої порожнини. Це другий за значимістю елемент, після рами, збільшена жорсткість якого також впливає на основні особливості їзди на мотоциклі. Він став міцнішим, масивнішим, але не став важчим. Деякі елементи важелів прогресії також доробили.
Про особливості налаштування підвіски багато не пишемо, бо насправді комусь точно підійде, а хтось не оцінить. Але на смак і колір усі фломастери різні. Ми довго збирали відгуки та генерували рішення щодо можливих змін у підвісці. Саме час пробувати і самостійно оцінювати те, що вийшло!

  

Нові блоки керування є стандартним обладнанням KOVI 300 PRO S.

 

Зміни в гальмівній системі 300 PRO S
1. Використовуються манжети поршнів та ущільнювальні елементи від виробника «КОК» (хто не знає - можна пошукати і знайти, хто знає - скоріш за все зрадіє) - це забезпечить довгострокову працездатність, герметичність та довговічність.
2. Супорти пофарбовані спеціальним високоадгезивним покриттям, яке не лущитиметься, до якого не прилипатимуть і не окислюватимуться будь-які органічні елементи.

  

3. Важіль переднього гальма і гальмівна машинка, а також виконавчий циліндр заднього змінилися істотно. Перепускний клапан всередині механізму важеля і збільшення діаметра штовхача дали змогу поліпшити інформативність гідравлічного приводу. Важіль, як і раніше, регулюється на довжину хвата долоні і його можна підлаштувати під різну руку. А задній виконавчий циліндр крім схожих змін усередині себе придбав ще одне регулювання вільного ходу, щоб максимально відповідним чином позначити величину вільного ходу і генерацію зусилля ногою, яка дасть змогу правильно дозувати активність заднього механізму.  З нашої практики багато людей зовсім по-різному використовують заднє гальмо. У декого воно викликає агресію, бо їм здається, що коли вони наступають (без розрахункового дозування зусилля) своїм «48-м розтоптаним» на важіль, зад блокується і їм здається це погано та незручно, а дехто не притискає важіль як слід і не отримує належної своєчасної реакції. А насправді питання і в налаштуванні вихідному, і в такому моменті як чутливість вестибулярного апарату і у власному досвіді їзди на мотоциклі. Гальма мотоцикла не можуть бути однаковими, зрозумілими, ідеальними та логічними ДЛЯ ВСІХ за замовчуванням. Потрібно звикнути, розуміти ази та налаштувати чутливість під свій манер їзди. Саме для цього конструкцію було доповнено.

Заднє колесо тепер збільшилося за шириною до 120/90-18 для того, щоб збільшити зчеплення з покриттям і повніше реалізувати потужність мотора на колесі.

  

Сидіння. Все по-новому. Все по красіsmiley
Подушка м'якша із зовнішнім покриттям anti-slide. Болт фіксації в найзручнішому місці. Внутрянка з додатковими бортиками від бруду і порожниною під нову літій-іонну полегшену батарею з хорошим пусковим струмом. Поруч з акумулятором реле стартера. Комутатор і запобіжник основний теж у доступі і правильному розміщенні. Дроти всі укладені інакше і основні перебувають у термозахисних кембриках.

   

*Усі наклейки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору та освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження. Тому для фінальної візуальної оцінки не відмовляйтеся від можливості побачити на власні очі.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
Клас мотоциклаЕндуро
КласНовий
Об'єм двигуна295 куб. см
Об'єм паливного бака8.4 л
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Вага123.7 кг
Охолодження двигунаРідинне
Потужність двигуна34 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
СтанНовий
Тактность двигунаЧотиритактний
КолірЧорний
КПП6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Підвіска передняТелескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Колісні дискиАлюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйма (нержавіюча сталь)
Підвіска задняЗадня амортизаторні стійка з можливістю зміни преднатяга пружини а також повністю регульованими ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника осуществленно через полегшений (легкосплавний, ф
Розмір шин передні /задні80/100-21 - переднє колесо і 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST.
Задні гальмівні механізмиДисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові із збільшеним вмістом мідної крихти
Передні гальмівні механізмиДисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові із збільшеним вмістом мідної крихти
РамаПолегшена, з різним профільним перетином , високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву
Система живлення двигунаЛіцензійна копія плоскодроссельного карбюратора з прискорювальних насосом KEIHIN FCR MX 35
Максимальний крутний момент30.6 Нм за об/хв
Габаритні розміри
Довжина2160 мм
Ширина880 мм
Висота1285 мм
Колісна база1500 мм
Висота до сідла930 мм
Кліренс310 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 150 360 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner