Квадроцикл Orix 150
ORiX 150 це потужніша модифікація квадроцикла ORiX 125. Ці моделі ідентичні за розмірними і комплектаційними параметрами, тільки версія 150 оснащена потужнішим двигуном.
Якщо ви уважно подивіться на фото, Ви знайдете деякі схожі елементи зі старшим братом - моделлю SharX 200.
Багато різних варіантів квадроциклів на ринку України дуже масштабне і всі вони схожі один на одного або повністю, або окремими атрибутами. Є відверто застарілі моделі, є варіанти новіші та сучасніші. Але ORiX відрізняється від більшості.
Найголовнішим елементом є інша конструкція рами. Вона має кілька поперечних підсилювачів, також зміщене вперед консольне розташування точок кріплення передніх важелів. Вона пофарбована за новою технологією з первинним ґрунтуванням. Це має як естетичну сторону - гарний вигляд та поєднання кольорів пластику та рами, так і функціональну - довговічність покриття та відсутність передчасної іржі.
Задній маятник закріплений до рами в точках рами, які перенесені вище – це дозволило подовжити хід підвіски та покращити характеристики керованості моделі. Це важливо, тому що багато інших модифікацій схильні до так званого "козлення" - вони на косогорах і при швидкості вище 30 км/год. через великі вібрації та інші настановні кути підвіски підстрибують і скачуть навіть на невеликих нерівностях, утруднюючи руліжку, втрачаючи зчеплення коліс з дорогою і породжуючи невпевненість.
На додаток, у Орікса прояв це нівелюється не лише іншими характеристиками підвіски, а також довшою колісною базою та розширеною колією передніх коліс. Це чітко видно на фото. Ці елементи конструкції були особливо важливі саме для моделі з потужнішим мотором об'ємом 150 см 3 , яка надійшла в продаж одночасно з 125-кою. Такий квадрик, завдяки збільшеним можливостям, дозволить отримати не тільки більше динаміки при їзді, а й додасть емоцій навіть для дорослих людей (не тільки для підлітків), якщо вони захочуть спробувати його у справі.
Змінений геометричний розмір рами дозволив вмістити більш ємний бензобак, він об'ємом 4,2 літра.
Додатковою особливістю є те, що двигун фактично розміщений на поздовжньому підрамнику, який, у свою чергу, кріпиться до рами через сайлентблоки. Така особливість обумовлює значне зниження вібрацій і зменшує можливість мимовільного відкручування кріпильних з'єднань в першу чергу двигуна і в другу всіх навісних елементів, що кріпляться на саму раму. Ну і звичайно ж це позитивно позначиться на довготривалості використання
Другим за значимістю технічним нововведенням є комплектація моделі двигуном виробництва компанії Jianshe. Агрегат не просто аналог дельто-альфівських двигунів дешевого цінового сегмента. Це якісний виріб, із змінами в конструкції, який при не надто трудомісткому та доступному за ціною обслуговування точно проходить більше, ніж багато подібних. Зовнішні особливі візуальні відмінності на двигуні помітні і дозволяють переконатися в тому, що агрегат відрізняється від більшості. Якщо придивитися можна побачити не дуже типовий карбюратор, що відрізняється від багатьох циліндр - він з алюмінієвого сплаву, а не чавунний - це до речі, пряме доказ того, що двигун дійсно має кубатуру, а не менше. Найголовніше стане зрозумілим пізніше, коли Ви заведете двигун і зробите пробну подорож. Виявляться відмінності у відчуттях від їзди. Потенціал більшою мотора навіть у вихідних налаштуваннях відчувається дуже виразно. 150-ка спритніше і значно бійніше ніж 125-ти кубовий агрегат, тому що потужність двигуна і крутний момент у зоні середніх оборотів перевищує показники менш потужного агрегату.
А ще доповненням за характеристиками стане глушник із напівпрямоточним вихлопом та збільшеним діаметром випускної системи. Деталь не дешева, з більш об'ємним випускним каналом, збільшеною продуктивністю та краще на вигляд ніж типові стокові на багатьох дугих моделях.
Зверніть увагу на конструкцію задньої цапфи, яка фіксує провідну задню вісь. Її конструкція відрізняється тим, що кріпильна скоба гальмівного супорта знаходиться не в торцевій частині, а перенесена вгору. Саме кріплення цапфи додатково посилено за допомогою трьох фіксуючих болтових з'єднань.
З супортом все просто - таке розташування. забезпечує не тільки його збереження (якщо він розташований ззаду він більш схильний до проблем механічних пошкоджень і забрудненості), його кріпильна скоба має іншу форму і товщину - вона надійніше фіксує сам супорт.
Управління як передніми, так і задніми дисковими гальмами зазвичай покладено на два важелі, розміщені на кермі.
А ось як виглядає основний інструментарій водія. Триколірна панель з контрастним РК-дисплеєм нової конфігурації. Усі необхідні параметри під рукою, корпус утоплений у нішу під кутом нахилу, зверненим до водія, щоб інформацію можна було зчитувати легко. Над панеллю височить протисонячний козирок, щоб зберегти візуальну доступність параметрів, що відображаються навіть у яскравий сонячний день.
На квадроцикл Орікс встановлено алюмінієве кермо змінного перерізу. Для маленьких квадроциклів це нетипова деталь, але вона полегшена. міцна, що робить її очевидно кращою за тонкостінні сталеві рулі, які можна викривити при невеликому зіткненні або падінні квадроцикла на бік. Грипси і блоки управління світлотехнікою стандартні, а курок управління газом забезпечений гвинтом, що обмежує його переміщення - батько може лімітувати можливість чада "гнати на всю", тим самим забезпечивши собі деякий спокій, коли дитина тільки починає кататися і ще не зіставляє можливості квадрика зі своїми навичками управління.
У підвісці ORiX 150 використовуються поперечні важелі з пресмасленками. При своєчасному обслуговуванні довговічність сайлентблоку можна значно продовжити за допомогою регулярного шприцювання.
Новий тип фар передбачає наявність двох лінз, які концентрують та спрямовують потік від спарених світлодіодних елементів оптики. Окремою смужкою позначені габарити, які у звичайному режимі їзди світять завжди, це працює функція "денне світло". Фари світять яскраво і найважливіше, вони втоплені всередину пластикового корпусу, а не випирають назовні, що зберігає їхню цілісність при контакті з різними перешкодами.
Розташовані з боків додаткові пластикові припливи переднього крила зменшують розбризкування та попадання бруду, що летить з-під передніх коліс, саме на фари. Це просто зручно в поїздці, коли не потрібно зупинятися кожен кілометр-другий і спеціально протирати їх.
Задня і передня багажні платформи ATV ORiX 1250 також є стандартними атрибутами. Виготовлені вони із сталевого трубчастого каркасу та закриті пластиковим корпусом, як попереду, так і ззаду.
Задні ліхтарі повністю відрізняють модель від решти у більшості лише один задній елемент розташований у центрі. У ORiX їх два, розміщені по краях. За формою вони схожі на світлові елементи як старша модель SharX 200.
Кожен квадроцикл має штатну сигналізацію з функцією віддаленого блокування двигуна. Це додатково дозволить батькам контролювати безпеку на деякому видаленні, якщо маленький пілот аж надто захопився їздою і наближається до небезпечних меж.
Габаритні розміри | |
---|---|
Висота | 950 мм |
Ширина | 970 мм |
Довжина | 1500 мм |
Колісна база | 980 мм |
Основні | |
Виробник | Orix Enterprise |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 149 куб. см |
Потужність двигуна | 12.2 к. с. |
Ємність паливного бака | 4.2 л |
Тип | Квадроцикл |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Максимальна швидкість | 67 км/год |
Коробка перемикання передач | Варіатор |
Стан | Новий |
Тип приводу коліс | 2х4 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Головна передача | Ланцюгова |
Основні атрибути | |
Підвіска передня | Незалежна, подвійні A-подібні, поперечні важелі, гвинтові пружини, амортизатори. |
Колісні диски | Сталеві з чотиришпильковим кріпленням і захисними зовнішніми хабами |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і ступеневим регулюванням передтягування пружини. |
Витрата палива | 3 л/100 км |
Розмір шин передні /задні | 19*7-8 / 18*9.5-8 |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 180 мм |
Вантажопідйомність | 140 кг |
Заправний обсяг масла в двигуні | 0.9 л |
- Ціна: 56 259 ₴