Електротрайк FADA TENi
Доставка БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ Новою Поштою
Електротрайк FADA TENі є доопрацьованим та вдосконаленим варіантом серед усі модельної лінійки триколісних ФАДА. І, як нам здається, найкрасивішим. Дизайн зовнішніх елементів вдало доповнений пластиковими деталями, забарвленими у колір. Але з цього приводу кожен може мати власну думку, тому на цьому робити особливий акцент ми не будемо. Краще розповімо про інші деталі та зміни.
1. Основною та явною відмінністю є видозмінена структура рами. Нова конфігурація дозволила розширити її і зробити опорні елементи для нього широкими і рівномірно розподіленими по всій довжині. Тобто зараз зручно не тільки керуючій особі, а й пасажиру. Стопу легко розмістити протягом усієї довжини підніжки. Може, деяким це здається не таким важливим, але насправді для власників з обмеженими можливостями або травмами гомілковостопних суглобів такий варіант набагато зручніший у процесі їзди і в плані посадки.
2. Збільшений діаметр коліс становив 10 дюймів. На всіх інших моделях – 8 дюймів. Збільшені колеса не тільки дозволили змінити в бік дорожній просвіт, вони помітно підвищили можливості геометричної прохідності моделі. Особливо при в'їзді чи з'їзді з бордюрів чи перетині глибоких вибоїн. Збільшилася і висота розташування посадкових місць - це теж зручніший варіант для тих хто стикається з проблемами обмеженої рухливості (травми хребта) нахил вперед при посадці зменшився завдяки збільшенню висоти розташування самого сидіння.
3. Одночасно з шинами зазнали деяких змін та задні амортизатори. Вони стали м'якшими, ніж на інших триколісних моделях FADA. Але для більшої плавності ходу можна додатково зменшити тиск у шинах на 0,2 атмосфери.
4. Важливою зміною стала установка потужнішого агрегату з вихідною максимальною потужністю 650 Ватт. Причому змінився не тільки двигун (в ньому більше магнітів, більша поверхня тепловіддачі та інша шестерня приводна), а й контролер, що управляє. Збільшення потужності не було спрямовано на зміну порога швидкості. Ні. Головне питання полягало у рівномірному збільшенні тяги у кожному з трьох режимів руху. Швидкість не є перевагою TENi, але вона особливо і не потрібна занадто велика. Куди важливіше переміщатися різного типу покриттям, горами по долам, на ту ж дистанцію, що й моделі на колесах меншого діаметра. За замовчуванням, радіус обкату великого 10-ти дюймового колеса збільшився і спричинив потребу в трохи більшем зусиллі від двигуна, а значить і збільшив витрати електроенергії. Саме для того, щоб звести до мінімуму втрати в пробігу були зроблені коригуючи налаштування модуля, що управляє. А збільшена потужність двигуна і крутний момент, що збільшився, є тим доповненням, яке забезпечило правильний та корисний результат.
5. Змінилися на TENI та такі атрибути як задні ліхтарі. Зараз вони перекочували на задні крила. По-перше, вони перемістилися вище і стали більш помітними. Яскравість світіння не змінилася на гірший бік. По-друге бруд і вода з-під коліс не буде їх забруднювати і "активно змащувати" проводку - це експлуатаційний плюс. Умовний задній бампер залишився на своєму місці, але на TENi не потрібно побоюватися, що якщо "доторкнтися" до перешкоди, то розіб'ється один або обидва ліхтаря. Тепер їх там немає і основне технологічне завдання бампера довго служити та надійно захищати)))).
6. Став більш функціональним і бокс задній. Тепер він цільнопластиковий із кришкою. Навіть якщо дощ - поклажа залишиться сухою. А ще він елементарно полегшує вагу в порівнянні з металевим сітчастим кошиком і не буде іржавити. На додаток ми позбавили передній кошик від кришки, замінивши еластичними джгутами, які можна розтягнути по площині внутрішнього простору для фіксації вантажу. Причина позбавлення від кришки проста - при їзді нашими дорогами вона просто стукала залізом по залізу і звук не був приємний на слух. Начебто дрібниця, але її усунули за бажанням клієнтів, які висловили таке обґрунтоване побажання.
7. Передня фара стала також іншою, у неї центральний діод з радіальною лінзою, що збільшує. Світить вона не стала набагато далі, але тепер ширина охоплення та яскравість стали кращими ніж на інших моделях. Певною мірою цьому сприяло те, що сама фара розташована вище, ніж на інших версіях модельної лінійки FADA.
Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не вбудований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на FADA TENi є відокремленим тяговим модулем виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
- низька коерцитивність;
- Високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля.
- Порівняно з феритовими магнітами мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції; максимальна робоча температура до 450 ° С; складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)
Якщо висловитися зрозуміліше - найважливішим і значимим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, що забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Привід від двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і звичайно ж унеможливлює наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося б. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження 200 кг. Шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдина увага іноді потрібно приділяти заміні трансмісійної олії в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант з числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.
Електротрайк FADA TENi констурктивно виконаний, щоб долати у тому числі складні рельєфи. Він може впоратися з проїздом ям та колдобин на наших дорогах на малому та середньому ходу, з'їхати з бордюру або подолати досить крутий підйом. Підвіска на всіх електротрайках (у тому числі на моделі TENi) здійснена за принципом простоти та надійності. Ззаду міст лежить на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково з'єднані поперечним розпірним елементом закритого прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в кінці встановлено амортизатор із пружиною. Конструкція є залежною підвіскою з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка мосту знаходиться над П-подібною конструкцією важелів та поперечного елемента. Це виконано для того, щоб зменшити вразливість деталей та збільшити дорожній просвіт позаду. Передня ж підвіска є класичною телескопічною вилкою. Нічого зайвого та складного.
Триколісний TENi у типовому режимі використання розрахований для використання водієм, пасажиром. Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки. Крім цього, у моделі передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. На фото позначено три варіанти конфігурації сидінь. У принципі в поїздці на коротку дистанцію на TENi можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третьою буде дитина. Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перевернути на 180 градусів (дном вгору) і у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає при їзді дорослому. Про середнє сидіння в розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ньому розміститися та доїхати до місця призначення. Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того щоб дитина могла триматися і мати точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі.
Керуючий функціонал на кермі зберіг простоту та понтяність Мінімум кнопок, нічого зайвого. Збереглися і обидва важелі гальмівних. Як і на інших моделях один з них поєднаний з ножною педаллю гальма. Спеціально для тих, хто не може повноцінно використовувати праву ногу для активації задніх гальмівних механізмів, передбачений дубль у вигляді підважного важеля. Ключ на TENi удосконалили і зараз він із хвильовою насічкою.
Органи управління TENi хороші тим, що інтуїтивно зрозумілі навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зліва вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada Bulli має в конструкції режим заднього ходу). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трійка потужнісний режим. Саме третьому варіанті на TENi можна переміщатися активніше. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 36 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 45 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники з огляду на середньостатистичні потреби користувачів невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичністю при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість та пробіг.
Триколісний FADA TENI в першу чергу орієнтований на мобільність двох людей в умовах невеликих відстаней. Він у будь-якому випадку більш стійкий, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок в управлінні. Не треба чекати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення кількох людей або однієї людини у спокійному та безпечному темпі. Проте двигун потужністю 650 Ватт дозволить моделі пересуватися впевнено навіть в умовах місцевості, яка має значні перепади рельєфу.
Пропонується модель у чотирьох колірних варіантах: синьо-сірий перламутр, помаранчевий металік, коричневий перламутр та червоний.
У стандартну комплектацію FADA TENi входять:
- Металевий передній багажний кошик
- Зсувне основне сидіння + Відсік для багажу ззаду під самим сидінням
- РК панель приладів з індикацією інформації про рівень заряду батареї, швидкості та індикатори зовнішнього освітлення
- Дзеркала заднього виду;
- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування
- Розмірність та тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-10
- режим реверсу (задній хід);
- 3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужний);
Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" - стандартний режим руху за будь-яких дорожніх умов;
Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
- Колісні диски легкосплавні
- Гальмівна система: передній барабанний / задній барабанний;
- Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 32 A/г. (1200 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.
Основні | |
---|---|
Вага | 116 кг |
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 36 км/год |
Потужність електродвигуна | 650 Вт |
Кількість коліс | 3 шт. |
Стан | Новий |
Дистанція пробігу | 45 км |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1580 |
Висота | 1170 м |
Ширина | 680 мм |
Основні атрибути | |
Двигун, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоукріпленої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Тип приводу | Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестеринкового типу з двома напіввосьми нерівної довжини, що передають момент на задню тягову вісь електротрайка. |
Колісні диски | Легкосплавні алюмінієві |
КПП | Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Задній гальмівний механізм | Барабанний із механічним ножним приводом і дублювальним важелем ручного керування, розташованим на кермі |
Підвіска задня | Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Розмір шин передні /задні | Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10 |
Передні гальмівні механізми | Барабанний із механічним ручним приводом |
Вантажопідйомність | 200 кг |
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї | ≤450 |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається з 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальною номіналом 60V-20Ah (1200 Вт ⁇ год) |
Живлення для підзаряджання батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
Тип батареї | Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин. Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного в |
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2.8 А |
Додаткове посадкове місце | Є можливість трансформації на три посадкові місця |
Сигналізація | З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
Розширений стандартний пакет опцій | Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Потужний 650 Ватів повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та перила Легкосплавні диски та безкамерні шини |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Світлотехніка задня | LED задні ліхтарі |
Тип приладової панелі | ЖК панель приборов |
- Ціна: 50 160 ₴