Мотоцикл Lifan KPX 250
Самовивіз з Дніпра, доставка БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ Новою поштою
Є кредитна лінія
Мотоцикл LIFAN KPX 250, це не перший цивільний ендуро в історії модельного ряду Виробника. У нього було не так вже й мало попередників. Однак пауза між колишнім і новим варіантом виявилася досить тривалою за часом.
Причина полягала насамперед у створенні нового агрегату, який призначався для саме таких їздових дисциплін. Хороші двигуни у LIFAN, звісно ж, були, є і будуть, але вдосконалення конструкції нового зразка потребувало часу.
Новий агрегат серії NBS250 відрізняється від усіх варіантів моторів, які встановлюються на звичайні дорожні мотоцикли LIFAN. Ні для кого не секрет, що на версіях мотоциклів, які насамперед призначені для їзди поза твердими дорогами, нехай навіть і умовних крос-ендуро рейдів, робочий діапазон обертів двигуна, послідовна градація між собою перших 4-х передач із запасом крутного моменту на кожній з них (окрім 5 та 6 - ці скоріше орієнтовані на зниження обертів двигуна та більшої економії пального), достатній запас (без перегріву) за робочим температурним діапазоном (ефективність повітряного охолодження двигуна під навантаженням за низької швидкості руху) по-доброму мають відрізнятися від звичайних мото, які рухаються по рівних покриттях із пристойною швидкістю.
З урахуванням цих моментів було створено новий двигун, який встановлюється на KPX 250.
Основні критерії, які були зазначені в основу розробки його конструкції:
- Параметр потужності має бути достатнім для спорядженої маси мотоцикла не менше 150 кг;
- Постійні 70-80% крутного моменту мають розподілятися в діапазоні від 3800 до 5900 об/хв-1. Пікове значення не повинно досягатися на обертах, вищих ніж 6500 об/хв-1;
- Конструкція картеру має утримувати значний об'єм оливи на працюючому агрегаті за кутів в'їзду/з'їзду не менше ніж 35 градусів, щоб унеможливити навіть короткочасне оливне голодування;
- Масляний насос збільшеної продуктивності та фільтр тонкого очищення збільшеного об'єму для прямого подавання оливи до головки ГБЦ для інтенсивного змащування обертових деталей клапанного механізму і ланцюгового приводу;
- Складений картер збільшеної ширини для розміщення валів трансмісії збільшеного діаметру (під навантажувальні режими) та зміщеного донизу позиціювання балансувального вала відносно колінчастого вала (зниження центру мас агрегату);
- Приводна шестерня первинного вала КПП (розташована на колінвалі) збільшеної ширини з інтегрованими демпферними пружинами - для точного перемикання та згладжування навантажень під час переходу з верхньої передачі на нижчий щабель під час руху мотоцикла під навантаженням у гору;
- Збільшення корисних площ температурного обміну для термостабільності при нагріванні масла в діапазоні від 115 до 130 градусів Цельсія;
- Відносна простота конструкції для збільшення експлуатаційного ресурсу агрегату.
По завершенню сам мотор вийшов масивним із пристойною вагою - 35 кг. Але дива не буває: або форсувати і полегшувати, або робити надійний і "тяговий" агрегат, який не боїться надлишкових нагрівань і в звичайному режимі використання витримає багато чого. Власне, не варто забувати, що сам KPX насамперед налаштований для переміщення по горах і пагорбах, але без постійного максимального змагального фанатизму.
Під такий формат використання налаштована і його підвіска, вилка має досить великий хід і пристойну пружність. Вона скоріше м'яка за відчуттями і не б'є в кермо - зручно в управлінні, але якщо валити по глибоких байраках занадто швидко, то з'явиться розгойдування. Вона просто не встигатиме відпрацьовувати.
Задній амортизатор має запас більшої енергоємності - це і зрозуміло, тому що розрахований під двох людей. Але примітно те, що навіть з одним райдером на ньому дуже приємно їхати без ударних поштовхів у п'яту точку. Тобто очевидне відчуття що проїжджаєш нерівності є, але жорстких стусанів не відчуваєш, вони приходять дуже згладжено. Можна навіть не вставати з сидіння, а досить комфортно проїжджати сидячи.
Для полегшення ваги безпружинних мас на Ліфан KPX, мотоцикл укомплектований колісними ободами з алюмінієвого сплаву. Це також сприяє поліпшенню плавності ходу.
А ще в моделі дуже приємно працює механім перемикання передач. Чітка вибірковість і розуміння, що Ви вже переключилися вгору або перейшли до низу. Причому ця вибірковість не змінюється від ступеня розігріву коробки - що на холодну, що на гарячу, алгоритм і переходи між швидкостями залишаються легкими і безпомилковими. Жодного дискомфорту незалежно від взуття - кросівки з м'яким верхом або мотоботи не впливають на управління - все зрозуміло і зручно.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2145 |
Ширина, мм | 810 |
Висота по сідлу, мм | 905 |
Висота, мм | 1190 |
Колісна база, мм | 1450 |
Споряджена маса, кг | 151 (включаючи 11,5 літрів палива у баку). Вага мотоцикла без палива - 142 кг. |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 72 × 61.4 |
Деревина, тип | Виробник LIFAN. Модель двигуна NBS 172FMM. Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), двоклапанний, повітряне охолодження. Внутрішній балансувальний вал. |
Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥45 |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом за стандартом RON92, не менш. |
Рама | Рама мотоцикла з різним профільним прямокутним перетином, сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву у силових частинах рами |
Рекомендований клас в'язкості масла | SAE 10W/40 JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендовані продукти: MOTUL 5100 4Т SAE10W40 |
Ступінь стиснення | 8,8 : 1 |
Об'єм, куб.см | 249,5 |
Система електроживлення | Свинцево-кислотна АКБ 12N9-BS |
Система живлення двигуна | Карбюратор PZ30-12 |
Система запалювання | Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки. |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 21 / 7500 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 20 / 6500 |
КПП | 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг, тип 520 |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 220 мм. Товщина диска 3,3 мм. Армована гальмівна магістраль. |
Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка, кріпиться на маятниковий важіль додатковими кронштейнами з'єднувального механізму (прогресія) |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 265 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід, сталеві шпиці діаметром 3 мм на передньому ободі та 4 мм на задньому ободі |
Максимальна швидкість, км/год | ≥109 |
Кліренс, мм | 288 |
Розмір шин передні/задні | 90/90-21 - переднє колесо та 120/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85×21 DOT; заднього колеса J2.50×18 DOT. Шини із розвиненим шипами протектору. |
Об'єм паливного бака, л | 11,5 (сталевий бак) |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,3 |
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,93 |
Ширина, м | 0,47 |
Висота, м. | 0,88 |
Вага, кг | 167 (переднє та заднє колесо поставляється додатково до пакування, окремі елементи) |
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Виробник | Lifan |
Стан | Новий |
- Ціна: 76 544 ₴