Мотоцикл Kovi Max 300 мотард
Самовивіз з м. Дніпро, доставка Новою поштою або Делівері в інші регіони України без передоплати.
Є розстрочка та кредит.
Наші телефони:
Оновлена модель версія MAX 300 Мotard 2024 року зазнала деякі суттєві зміни.
- Конструкцію рами було змінено, що дало змогу використовувати зовсім інший, ніж раніше, тип повітряного фільтра - тепер це об'ємний, поролоновий, дрібнопористий елемент із мінімальним опором, дістатися до нього легше, і пропускає він більший об'єм повітря за одиницю часу (порівняно з колишнім паперовим). Його потрібно міняти рідше, можна помити, привести до тями і повернути назад;
- Налаштування карбюратора змінилися і використані основний паливний і повітряний жиклери з максимальною продуктивністю - економія пального для "міського хулігана" займає, судячи з відгуків, останнє місце за значимістю для власника;
- Початкова встановлена ведуча зірка на 49 зубів. Зміна налаштувань карбюратора та збільшення тяги на ведучому колесі дасть змогу з меншою складністю виконувати деякі фігури стантрайдингу та динамічніше приймати зі старту. Однак, доповненням комплектації буде є ще одна зірка задня для більш швидкісних умов руху - на 46T. Така зірка пропонуватиметься в комплекті з кожним мотоциклом НЕ ОПЦІОНАЛЬНО, а в СТАНДАРТІ. Встановлення цього варіанту дасть змогу збільшити параметр максимальної швидкості для тих, кому це важливіше;
Шини KOVI Motard MAX 300 тепер KENDA нової моделі КМ1 з розмірностями 110/70-17 і 140/60-17. Шину було розроблено та протестовано в США. Kenda KM1 придатні до використання в будь-яку погоду - що, власне, є хорошою ознакою для шин категорії спорт-туринг. Відмінною особливістю малюнка протектора Kenda KM1 є широкі вигнуті канавки, що поліпшують керованість на мокрій дорозі. Склад гумової суміші та конструкцію шин оптимізовано для збільшення зчеплення і міцності. Шини доопрацьовані для оптимальної маневреності та стійкості на великих швидкостях. А зносостійкий компаунд сприятиме більшому ресурсу кілометрів пробігу;
- Використано рульовий кнопковий блок з наявною окремою клавішею "стоп-старт" двигуна + кнопка ативації електростартера. Тепер такий міні-модуль розташований біля правої гріпси. Сподіваємося, що така конфігурація буде кращою і зручнішою для всіх;
- У стандартній комплектації відтепер присутні і підніжки для заднього пасажира нової конфігурації, які були розроблені з урахуванням зміни самої геометрії рамної конструкції. Для MOTARD версії MAX 300 цей атрибут орієнтований насамперед не на другий номер як пасажира, а на можливість досвідченого райдера використовувати їх для балансування в ходу під час виконання деяких фішок стантрайдингу. Але звісно у звичайній їзді пасажир теж буде задоволений.
Естетична новизна: Кольорове рішення новинки незвичне не тільки підібраним незвичайним кольоровим поєднанням елементів. Усі наклейки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору та освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження. Тому для фінальної візуальної оцінки не відмовляйтеся від можливості побачити на власні очі.
Естетична новизна: Кольорове рішення новинки незвичне не тільки підібраним незвичайним кольоровим поєднанням елементів. Усі наклейки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору та освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження. Тому для фінальної візуальної оцінки не відмовляйтеся від можливості побачити на власні очі.
Демонтсрація посадки райдера у седлі:
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 279 куб. см |
Об'єм паливного бака | 8.9 л |
Колір | Чорний |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 114 км/год |
Вага | 122.7 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Потужність двигуна | 25.16 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Деревина, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300 Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий з балансувальним валом. Один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотир |
Рама | Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хром-марганцевого сплаву |
Система живлення двигуна | Плоскороссельний карбюратор Nibbi Racing PWK34 |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Посилений ланцюг СHOHO 525HS. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/49 (сталь) |
Розмір шин передні/задні | Шини (MOTARD): KENDA розмірності 110/70-17 передні KENDA розмірності 140/60-17 задні |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2045 мм |
Ширина | 820 мм |
Висота | 1230 мм |
Колісна база | 1459 мм |
Висота до сідла | 941 мм |
- Ціна: 114 168 ₴