Мотоцикл Kovi ADT 300
САМОВИВІЗ ІЗ ДНІПРА, ДОСТАВКА НОВОЮ ПОШТОЮ БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ
Наші телефони:
Новинка KOVI ADT 300, яку Ви бачите, з'являється у нас у серпні 2024 року - це не звичайний мотоцикл. Він є особливим, тому що основна ідея та втілення його рішень наживо було створено з низкою врахування функціональних аспектів та відображенням деяких конструктивних рішень тих бажань деяких наших мотоспоживачів, які для абсолютної більшості будь-яких або багатьох китайських мотоциклів раніше не були реалізованими.
Генерацію цього мотоцикла виробляли з нашою безпосередньою участю для того, щоб розмірні фактори та особливості посадки враховували ті моменти, які для багатьох різних наших українців були б зручними:
- конфігурація і геометрія рами;
- ергономіка, розрахункові оцінки параметральних відповідностей близького до наших українських громадян Індексу Маси Тіла, зросту, можливі варіанти довжини рук і ніг - облікові площини X, Y, Z на робочих поверхнях мотоцикла;
- особливі кути нахилу передньої підвіски (кастор) і відтяжка заднього маятникового важеля для кращої стабільності та стійкості мотоцикла;
- ми самі визначали фактор зміщення агрегату іншого типу для того, щоб він опинився в найправильнішому місці для драйвера;
- а на кінцевому зразку мотоцикла ми вперше здійснювали аеродинамічну оцінку фронтальних елементів зовнішніх деталей, і, згодом, додатково вносили деякі аспекти змін.
- ADT 300 - це дійсно значущий мотоцикл для нас як одного з творців. Зрозуміло нам у цьому допомагав і брав участь наш Китайський інженерний Партнерський Потенціал розробників. Звичайно, комусь може бути байдуже, комусь без сенсу, але ця версія дозволила нам за 1 рік і 3 місяці свідомо абстрагуватися від типових аспектів максимального копіювання стандартизованих моделей мотоциклів. Звісно, світ зараз і китайські мотоцикли поки що - це реалізація якихось копій, які вигадали або продовжують виробляти Метри американські чи європейські. Це фактична частина життя, сторона реальності та поточного продовження.
- Однак у деяких різних країнах, не тільки в Китаї, а ще й у Латинській Америці та в деяких європейських країнах тенденції не дуже великих галузевих брендів уже знаходять реалізацію у виробництві іншого, самобутнього, випробувального, оціночного. І такий формат - це і є рух уперед. Так, багато хто, і ми не можемо створити все з нуля і відрадно й успішно. Однак мото як і люди - не ідеальні. Є фокусні зразки, є стереотипні модулі, є типові сприйняття. При цьому зараз є молоді користувачі мотоциклів, які позначають деякі питальні значущі аспекти, які змушують замислитися над тим, що вони хочуть це отримувати в мотоциклі або сподіватися, що воно там буде в такій функціональній реалізації або зручному наявному приналежності/деталі/елементі. Деякі з молодих людей генерували думки та ідеї, які нас зацікавили. Частину з них, ми спробували реалізувати в KOVI ADT 300, створивши його таким, що відрізняється від багато типової китайської більшості.
Ми не знаємо ще яким ADT 300 стане для Власника, Користувача або Нас самих (незабаром випробуємо самі особисто), але точно будемо вдячні тим, хто наважиться розповісти нам про те, що він відчуває взагалі від цього мота, якщо він його собі вибере. Нам цікавий конструктив, нам цікава чіткість і усвідомленість, нам цікава значущість оціночних суджень та логіка....
Тому кому будемо цікаво - Ви можете дзвонити колегам у відділ продажів або сервіс чи запчастини і.... нам буде цікаво))))
Kovi Active Drive Touring 300 це мотоцикл для активного любителя поїздок на мото. Не понтового, не випендрежного, а розумного, розрахункового, уважного, досвідченого, якому мото потрібен майже щодня і якому цікаво, щоб функціонал мотоцикла був для нього корисний і реалізований, але без безглуздих закарлючок. ADT 300 має бути ґрунтовно зручним, зрозумілим, для українського хлопця чи дівчини середньотипового зросту як його персональний транспорт, що дасть змогу переміщатися різними типами дорожніх покриттів. Важливо, щоб сам власник вибирав мотоцикл усвідомлено і вдумливо - підходить/не підходить, зручно/не зручно, корисно і приємно/не подобається і не зручно. Особливості геометричних форм передбачають розміщення гранично функціональної прямої або наближеної постави водія. Динаміка і керованість мотоцикла орієнтована на баланс прийнятного рівня вібраційного фону - насамперед пілоту має бути зручно і комфортно. Мотоцикл не розрахований на те, щоб завжди «наярювати» на нього другий номер і валити кудись далеко. Так, на ньому можна вдвох недалеко поїхати, але він не забезпечить Драйвера тим, що йому необхідно і це лише тимчасова можливість. Він дає змогу бути і досить динамічним, і в міру спокійним, щоб власник міг свої емоції реалізовувати в процесі поїздки. Звичайно, KOVI ADT 300 - не може підійти всім, але ми намагалися, щоб він міг задовольнити точно певну категорію наших співгромадян!!!
Поки що це все, що ми хотіли позначити. Решта незабаром у реальності.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Туристичний |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 286 куб. см |
Об'єм паливного бака | 20 л |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 122 км/год |
Вага | 119 кг |
Охолодження двигуна | Масляне |
Потужність двигуна | 28.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Двигун, тип | 176FMN |
КПП | 6 ступенів |
Розмір шин передні /задні | 80/100-19 / 120/90-16 |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2100 мм |
Ширина | 840 мм |
Висота | 1400 мм |
Висота до сідла | 840 мм |
Колісна база | 1450 мм |
Кліренс | 270 мм |
- Ціна: 101 920 ₴