Кошик
76 відгуків
+380 (68) 662-23-00
+380 (50) 662-23-00
Агроліз - виробнича компанія
Кошик

Електротрайк Fada Nimbus

41 700 ₴

  • В наявності
Електротрайк Fada Nimbus
Електротрайк Fada NimbusВ наявності
41 700 ₴
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Електротрайк Fada Nimbus

САМОВИВІЗ ІЗ ДНІПРА, ДОСТАВКА НОВОЮ ПОШТОЮ БЕЗ ПЕРЕДПЛАТИ

Наші телефони:

Електротрайк FADA NiMBUS є новинкою 2024 року! Модель являє собою поєднання доопрацювань технічної складової моделей електротрайків FADATM і варіант, який реалізований у корпусному виконанні з лобовим склом, дахом і може пропонуватися в комплектації зі знімним, м'яким периметральним дощовиком з вінілової плівки. Таке виконання є поєднанням практичності та захищеності від можливо зовнішніх несприятливих умов під час його експлуатації. Звісно, чесно кажучи, треба наголосити, що дана модель не має задатків всюдихода і експлуатувати її буде потрібно з розумінням того, що все ж таки це насамперед електричний трайк, транспортний засіб для переміщення по звичайних дорогах, тільки виготовлений з урахуванням безумовної можливості використання навіть у холодну осінню пору у період опадів та вітрів.

Зовнішність і дизайн NiMBUS спроєктовані передусім для зручності керування та максимальної обтічності на догоду зменшенню коефіцієнта лобового опору та меншому ступеню розряджаємості тягових батарей. Елементи пластику, фари головного світла та дзеркал вдало доповнюють і вигляд моделі, і функціонал.

1. Рама цієї моделі, точніше саме її структура, є такою, що дало змогу розширити базу конструкції, збільшити внутрішній простір та розташувати елементи внутрішнього комфорту на більш зручне для водія та його пасажирів. Наприклад, ступні ніг водія легко розмістити протягом усієї довжини підніжки. Може, декому це здається не настільки важливим, але насправді для власників з обмеженими можливостями або травмами гомілковостопних суглобів такий варіант є набагато зручнішим у процесі їзди та в плані посадки/висадки.

2. На основі такого технічного рішення виробник вдало реалізував функціональну практичність - це зовнішній захист, який складається з фронтального лобового скла зі склоочисником (двірником), жорсткий пластиковий дах, що встановлюється на спеціальні кронштейни, та дощовий кожух, який за вагою взагалі ніяк не обважнює модель і тим самим не відбирає корисної енергії, проте позитивно впливає на елемент необхідного захисту від кліматичних умов як водія, так і пасажира.

3. Технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не вбудований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на FADA NiMBUS є відокремленим тяговим модулем виносного типу. Він безщітковий з приводним валом (сердечником) з термоукріпленої сталі. Це двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненими ребрами для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна застосовано одну з новітніх технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Відливання - є найбільш широко використовуваним методом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і медичному обладнанні.

  Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність;
  • Високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля.
  • Порівняно з феритовими магнітами, мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції; максимальна робоча температура до 450 ° С; складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)

Важливо, що на даній моделі встановлений ще потужніший силовий агрегат з вихідною потужністю в 800 Ватт, більше, ніж у близьких моделей FADA. У ньому більше магнітів, більша поверхня тепловіддачі та посилена привідна шестерня з відповідною зміною зубчастої передачі. Збільшення потужності не було спрямоване на підвищення швидкості. Питання полягало в рівномірному збільшенні тяги в кожному з трьох режимів руху. Тож швидкість не є перевагою ФАДА Німбус і вона особливо й не потрібна. Куди важливіша можливість спокійного переміщення різним типом покриття (без особливого з'їзду на бездоріжжя).

4. Окремо хотіли звернути Вашу увагу на передню світлотехніку головної фари. Діодна оптика з трьома радіальними лінзами, що збільшує діапазон площі освітлення. З лівого та правого боку розташовані покажчики поворотів. Задні ліхтарі зручно розташувалися на крилах коліс, так само як і на моделі FADA TENi. Таке їх положення є додатковим плюсом під час експлуатації електротрайка по забруднених поверхнях і ще немає такого ризику їх ненавмисно придавити, якщо притиснутися до перешкоди в режимі заднього ходу.

5. Панель приладів стильна та інформативна, як для моделей такого класу та функціоналу. Значна за геометричними розмірами (спеціально з урахуванням віддаленості від водія) і всі показники чітко читаються.

6. На обох гальмівних важелях є корисний фіксатор, що дає змогу загальмувати задні колеса та/або переднє колесо (можна окремо, можна все одразу) і не дасть змоги трайку самовільно котитися. Надійно, зручно і дуже легко. Приладова панель відображає заряд батареї, швидкість руху і загальний пробіг.
Обов'язковим атрибутом є і кнопка аварійної сигналізації. Габарити моделі NiMBUS не маленькі, а тому потрібно позначити її в дорожніх умовах для видимості інших учасників руху.

7. Привід від двигуна організовано через понижувальний редуктор шестеренного типу з двома півосями нерівної довжини, що передають момент на задню приводну вісь електротрайка. Це обумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і зазвичай не вимагає встановлення приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувалося. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження 180 кг. шестерний редуктор + приводні півосі - це просте і дуже надійне рішення, яке не потребує частого регулювання, очищення і заміни деталей. Єдине, що потрібно, періодично потрібно приділяти увагу заміні трансмісійної оливи в редукторі або залити після придбання більш якісний варіант оливи з числа іменитих, що таким чином збільшить інтервал подальшої заміни.

8. Триколісний NiMBUS, у звичайному режимі використання, розрахований для водя з пасажиром. Якщо на трайці переміщується одна людина, то відповідно, можна вибрати собі зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Така трансформація призначена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли єдине зручне положення це напівзігнута нога, а отже, для неї має бути достатньо вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки. Крім цього, у моделі передбачена можливість трансформації сидіння для забезпечення окремих місць. На фото позначено три варіанти конфігурації сидінь. У принципі, в поїздці на коротку дистанцію на NiMBUS, можна розмістити і трьох осіб, за умови, що третьою буде дитина. Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перевернути на 180 градусів (дном вгору) і у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає при їзді дорослому. Про середнє сидіння в розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже значної комплекції може на ньому розміститися та доїхати до місця призначення. Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване винятково на дітей. Відкидна подушечка попереду невелика за розміром, проте спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні руків'я, для того щоб дитина могла триматися і мати додаткову точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі.

9. Керуючий функціонал на кермі зберіг простоту та зрозумілість, Мінімум кнопок, нічого зайвого. Збереглися і обидва гальмівні важелі. Як і на інших моделях, один з них поєднаний з ножною педаллю гальма. Спеціально для тих, хто не може повноцінно використовувати праву ногу для активації задніх гальмівних механізмів, передбачений дубль у вигляді ручного важеля. 

Органи управління NiMBUS  інтуїтивно зрозумілі, навіть людям похилого віку, які далекі він новомодних сервісних кнопочок і режимів. Усі вони мають зрозумілу символіку. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксон. Зправа вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada NiMBUS   має режим заднього руху). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 - це вибір режиму руху: Одиниця - самий спокійний та економічний варіант, а трійка най потужніший режим. Саме в третьому варіанті на NiMBUS  можна переміщуватись активніше. Максимальна швидкість, заявлена ​​виробником, може досягати 36 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 55 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів та ступеню заряду батареї на етапі початку подорожі. Хороші показники з огляду на середньостатистичні потреби користувачів, невелику вартість самого електротрайка, в парі з його практичністю, при використанні в повсякденному житті. Панель приладів відображає заряд батареї, швидкість руху та загальний пробіг.

10. Триколісний FADA NiMBUS   в першу чергу орієнтований на мобільність двох людей в умовах невеликих відстаней. Він у будь-якому випадку більш стійкий та захищений, ніж двоколісний велосипед і не вимагає особливих навичок в управлінні. 

11. Пропонується модель у трьох колірних варіантах: світло-блактиний металік, сірий металік та  фіолетовий хамелеон.  

 У стандартну комплектацію FADA NiMBUS входять:
- Комплект зовнішнього покриття та кріплення для нього;
- Зсувне основне сидіння  + Відсік для багажу ззаду під самим сидінням;
- РК панель приладів з індикацією інформації про рівень заряду батареї, швидкості та індикатори зовнішнього освітлення;
- Дзеркала заднього виду;
- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування;
- Розмірність та тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-8;   
-  режим реверсу (задній хід);
-  3-х діапазонний перемикач швидкісного/потужного режимів руху (економ, стандарт, потужний):
Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу)
Режим "2" - стандартний режим руху за будь-яких дорожніх умов
Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
- Колісні диски легкосплавні;
- Гальмівна система: передній барабанний / задній   барабанний; 
- Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольт і ємністю 20 A/г. (1440 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
У стандарті до батареї додається оригінальний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.

 

 

 

Характеристики
Основні
Потужність електродвигуна800 Вт
Час зарядки6 година
Дистанція пробігу50 км
Максимальна швидкість35 км/год
Кількість коліс3 шт.
Вага132 кг
ВиробникFADA
Країна виробникКитай
СтанНовий
Кількість швидкостей3
Інформація для замовлення
  • Ціна: 41 700 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner