Кошик
76 відгуків
+380 (68) 662-23-00
+380 (50) 662-23-00
Агроліз - виробнича компанія
Кошик

Скутер Yiben MAXON (YB150T-40)

66 360 ₴

  • Немає в наявності
Скутер Yiben MAXON (YB150T-40)
Скутер Yiben MAXON (YB150T-40)Немає в наявності
66 360 ₴
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Скутер Yiben MAXON (YB150T-40)

Модель YIBEN MAXON (заводський індекс YB150T-40) - це чергова новинка 2017 року від компанії KAITONG IMPORT & EXPORT CO., LTD.

В даному скутері реалізовані найбільш популярні рішення, які використані в конструкції максі-скутерів за останні роки.

Фронтальна частина виглядає масивно і грунтовно і при цьому дуже сучасно. Таке рішення дозволило зосередити і великі плафони фар головного освітлення і повноцінну панель приладів. А форма передньої облицювання також дозволила розмістити масштабне за розміром вітрове скло. Це рішення абсолютно логічне з точки зору зручності водія - немає надлишкового потоку повітря в обличчя під час руху і при русі в дощ одяг, шолом і навіть керівні органи залишаться в чистоті. Також воно сприяє зниженню коефіцієнта лобового опору і благотворно позначається на витраті палива.

     Основна і найжорсткіша на кручення частина рами прихована під накладкою фальшпідлоги. У цій модель її конструкція має розгалужену форму і розходиться в сторони попереду. Таке рішення збільшити жорсткість конструкції і одночасно знизити її вага, без шкоди для міцності. Також під рамою вдалося розмістити деякі елементи конструкції, що звільнило місце у вантажному відсіку - для поклажі і знизило центру ваги, щоб уникнути надмірних кренів максі-скутера в затяжних поворотах

      Важливими змінами модель наділили і по ергономіці. Передня частина сидіння не тільки наблизилася до керма, а й піднялася вгору - така посадка дозволяє зручніше розмістити не водіям не дуже великого зростання. Це важливо, тому що при малому зростанні зміщення вперед найчастіше сприяє швидкій стомлюваності при тривалій їзді. А у новій моделі Ібен така конфігурація сидіння в кращу сторону змінила можливість зручної посадки.
    Основний інструментарій водія у вигляді панелі приладів виконаний в стилістиці модного нині хайтека. Два колодязя рівної величини з постійною неоновим підсвічуванням, яскравість якої можна збільшувати або зменшувати. Правий дисплей відображає стилізовану шкалу тахометра, логічні і зрозумілі ділення залишку палива в баку і великими цифрами - швидкість руху. На сусідньому можо бачити індикатор заряду акумуляторної батареї, фактичний і добовий пробіги, час, а також можна вивести фактичне напруга батареї, яке дозволить судити і про стан АКБ і про напругу реле зарядки. Нічого зайвого - все перед очима. Має сенс відзначити, що читаються шкали навіть в яскраву сонячну погоду дуже добре - в цьому заслуга матриці дисплея, який зроблений за новою технологією. Непряме підтвердження показано на другому фото - ми спеціально зробили фотографію зі спалахом. У звичайних умовах вона настільки освітлює дисплей що просто символи на ньому не було б видно взагалі. Однак на цій моделі свідчення на панелі приладів зберегли прийнятну читабельність

Під стать панелі приладів і головна оптика. І попереду і ззаду габаритні вогні виконані у вигляді контурних стилізованих ліній. Ну дуже красиво і дорого виглядає. Всі ці елемненти мають LED-лампи і споживають набагато менше енергії. Ми спробували передати вид на фотографії, але все одно сприймається він не так ефектно як виглядає при сприйнятті "вживу".

Оскільки сидіння збільшилася по довжині - додатковою перевагою стала можливість розміщення заднього пасажира на більш значній площині. Тепер це можуть бути і персони солідної комплекції. А під сидінням розміщений досить великий бокс, причому сидіння забезпечене пружинним кінематикою підйому і самостійно утримується у відкритому положенні, не потрібно щось підставляти або притримувати. Звичайно ж пасажир гідно оцінить і наявність м'якої спинки в стандартній комплектації, оскільки зручність від цього доповнення дуже складно переоцінити навіть при коротких поїздках.

Цікавим також є два суміжних варіанти вирішення місць для розміщення ніг пасажира. Подивіться на фото: якщо пасажир має високий зріст і йому захочеться витягнути ноги - він може розмістити їх на загальній профільній майданчику, яка тягнеться вздовж кожного борту. Але якщо зростання пасажира не великий, можна відкрити алюмінієві опорні майданчики для ніг (вони фіксуються у відкритому положенні) і спиратися при їзді. А на правій підніжці під гумовою противоскользящей вставкою розташований номер рами моделі - просто і зручно.

                

У пластиковій облицюванні передньої частини з внутрішнього боку додалися два невеликих боксу для дрібних речей. Для збереження поклажі - обидва фіксатора забезпечені замками, які можна закрити і запобігти можливості несанкціонованого доступу.

Двигун у моделі MAXON трохи вдосконалений агрегат 157QMB з об'ємом 150 см3.

В принципі на нього може бути встановлений і 250-ти кубовий агрегат, але такий двигун і технічні зміни, пов'язані з його установкою, істотно здорожують модель, тому на початковому етапі можна буде оцінити те, наскільки новинка сподобається споживачам саме в початковому варіанті.

 Ряд істотних змін стався і з гальмівною системою. Гальмівні диски встановлені вже збільшеного діаметру і попереду і ззаду. Обидва контури оснащені гідравлічним приводом і двухпоршневмі супортами. Гальмівні шланги тепер уже не зовсім «шланги», вони зменшилися в перерізі і зроблені із застосуванням поліаміду і скловолокна. Основне і гідність дуже висока стійкість до температурних перепадів, практично повна відсутність теплового розширення і стійкість до механічних пошкоджень. Плюси очевидні: не потрібно боятися що навіть при інтенсивному нагріванні рідини гальма завжди «хапають однаково», тому що магістраль не розширені при активному натисканні весь потенціал гідравлічного механізму піде на стиснення гальмівних накладок, а не на розширення шланга (таке буває з гальмівними шлангами, які експлуатувалися довгий час).

Також на лівій ручці керма розташований важіль стоянкового гальма, яким також оснастили модель YB150T-40 - ця опція дуже добре поєднується з охоронною сигналізацією, яка має вбудовану функцію дистанційного запуску. Якщо ручник затягнуть, Ви можете не побоюватися, що в момент старту з брелка, коли Ви стоїте біля вікна, а не біля нього, скутер несподівано рушить з місця і неминуче приїде кудись з ушкодженнями, якщо Вас немає поруч.

       

Колісні диски мають 13 радіус і зроблені з легкого сплаву з красивим орнаментом, причому цікаво, що передній і задній диски розгорнуті щодо один одного на 180 градусів. Дуже оригінальне рішення, яке дозволяє з будь-якої з сторін оцінити те, наскільки витончено і ефектно вони виглядають.

 

 

 

Характеристики
Габаритні розміри
Висота1320 мм
Ширина780 мм
Довжина2200 мм
Основні атрибути
СтанНовий
ТипСкутер
КласНовий
Головна передачаРемінна
Кількість циліндрів1
Країна виробникКитай
Охолодження двигунаПовітряне
Тактность двигунаЧотиритактний
ВиробникYiben
Система вприскування паливаКарбюратор
Об'єм паливного бака6 л
Вага130 кг
Витрата палива3.3
Об'єм двигуна150 куб. см
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Інформація для замовлення
  • Ціна: 66 360 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner