Кошик
76 відгуків
+380 (68) 662-23-00
+380 (50) 662-23-00
Агроліз - виробнича компанія
Кошик

Мотоцикл Shineray X-Trail 250 жовтогарячий

70 642 ₴

  • В наявності
Мотоцикл Shineray X-Trail 250 жовтогарячий
Мотоцикл Shineray X-Trail 250 жовтогарячийВ наявності
70 642 ₴
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
+380 (68) 662-23-00
  • +380 (50) 662-23-00
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Мотоцикл Shineray X-Trail 250 2020 жовтогарячий

Наши телпефоны:

СВОРОВИ 51 З ДніПРА, ДОСТАВКА БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ НОВОЇ ПОТУ

Зустрічайте Shineray X-Trail 250 2020 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі X-Trail 250:
1. X-Trail 250 Road
2. X-Trail 250 Trophy
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія Ікстрейл Роад обладнується більш універсальними шинами, тоді як варіант Ікстрейл Трофі укомплектований зубастим протектором. Це і є єдина відмінність. Все інше, зокрема й ціна — повністю однакове.  Під час оформлення замовлень просимо конкретизувати Ваше побажання за типом шин.

 

В описі оновленої моделі Shineray XY250GY-6C, якими Ви можете ознайомитися тут, ми вже виклали ключові технічні доробки та зміни, які вже наявні у модифікації 2020 модельного року.
Велика частина цих змін реалізована і в моделі X-Trail 250.  Однак деякі деталі в Ікстрелі є індивідуальними. Для максимальної конкретизації ми вирішили викласти їх у списку за пунктами, які у версії 2020 року відрізняють її від усіх попередніх модифікацій.

1. Мотор серії VJP 172FMM, зі збільшеною поршневою групою і потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній об'єм збільшився до 249 см3. Ревізії зазнали й шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні  пружини кошика зчеплення. Те, що використовуються зараз, мінімізують опір під час перемикання та підвищують інфоромативність під час активації тієї чи іншої передачі. Паперовий оливний фільтр картриджного типу теж «прописався» в новій генерації двигуна.

2. Карбюратор Deni у системі живлення обумовив поліпшення характеристик  Відбою від двигуна збільшеного об'єму. Причому з огляду на меншу розмірність коліс на X-Trail  (19''/17')динаміка набору швидкості активніша, ніж у версії XY250GY-6C з розмірністю обідів 21''/18'. Це закономірно, тому що Ікстрейл  — все ж компроміс між туристом і ендуро і він цікавіший для їзди помірно розбитими дорогами, а не для підкорення гірського бездоріжжя.

3. У новій 250-ці змінилося на нову електронну панель приладів і її складаний елемент — імпульсний датчик швидкості на ободі переднього колеса. Нарекання на «некрасивість» попередньої механічної приладової панелі разом із коротким і ламким  тросом привода спідометра ми вирішили кардинально (як, втім іобідали). Нова панель забезпечена стрільним інформативним тахометром, цифровим показом швидкості, обраного передавання та запасу палива. Також вона має да варіанти підсвічування синій і бурштиновий. Сподіваємося, що цей пристрій заслужить приємніші відгуки за надійністю. іншим стало і тоноване вітрове скло, його збільшена 2019 року довжина збережена, просто тепер мінімізували відблиски на прилад.

4. Звісно ж, було проведено заміна центрального шлейфа проведення і всіх основних роз'ємів. За конструкцією вони аналогічні тим, що застосовані на XY250GY-6C і X-Trail 200. Це якісніші, надійні та герметичні елементи, які покликані мінімізувати більшість типових проблем із поганим контактом, оплавленням, витіканням струму, окисненням через потрапляння вологи.

5. Гальмівна система заднього колеса притерпеліла чималі зміни. Ми замінили звичайний гумовий гальмівний шланг на армований, надійніший довговічний і більш стійкий до «жорсткий»  зовнішньому впливу. Крім цього, задній гальмівний циліндр тепер інший конструкції. Він позбавлений виносного бачка (тепер нема чому плавиться у разі  несподіваному контакту з глушником) і є повністю самостійним герметизованим елементом.  Конструкція краща та довговічніша, ніж була. У новому варіанті з'явилося нижня торцева гофра, яка не пропускає бруд і надлишок вологи на шток також змінилася якість манжет, тепер вони не будуть перепускати рідину та слугувати довше.

6. Розмір шин залишився колишнім, проте змінилися типи передньої та задньої покришки:
На версії X-Trail 250 Road (доріжний варіант) задня шина обзавелася іншим протектором, щоб впевнено почуватися на брудно-ковзних покриттях. Розміри залишилися колишніми: переднє — 90/90-19, заднє — 4.00-17.
На версії X-Trail 250 Trophy нові покришки , як і раніше, зубасті KENDA розмірності 100/90-19 – переднє і  K257D 4.60-17-задній. Раніше шини були від іншого виробника.  Переднє колесо не тільки має масивний вигляд, воно таке і є. Ми раніше чули думку про те, що воно занадто широке. Однак будь-яка думка базується на власних умовах експлуатації. Багато з тих, хто пересувається лісовими піщаними покриттями, навпаки, дуже славили керованість моделі, переднє колесо якої не в'яло в пухкому ґрунті, а дало змогу зберегти стійкість під час напористою їзду. Тому для них і призначений такий варіант. Ну а тим, кому не подобається — вибирайте версію з дорожніми шинами.

7. Збільшена міцність усіх гвинтів і болтів. Більшість кріпильних з'єднань маркуються 8.8 (предроб міцності 830 МПа), а деякі (зокрема кріплення двигуна) ще міцніші — вони промарковані 10.8. На попередніх версіях болти з маркуванням 8.8 теж були, але в меншій кількості.

8.  Також потурбувався завод і про аспекти безпеки — тепер у Ікс-Трейлу ключі нового типу, з хвилястою нарізкою.

9. У 2019 році ми спробували комплектова одна з моделей Shineray "іменитим" акумулятором, і оскільки він виявив себе найкращою якістю, на X-Trail 2020 встановлюється новий акумулятор Leoch.

10. Змінився тип грипсів, тепер вони не з гумопластику, а полівінілового ефіру — матеріалу, що чудово зарекомендував себе оптимальним співвідношенням м'якості та зносостійкості, йому не так страшні всі зовнішні дії. Також на захисту рук з'явилися смужки світлодіодів ходових вогнів.

11. Найважливішою відмінністю оновленої версії стала ще й виразність вигляду. Вона підкреслена новими кольорами (білий, яскраво-червоний і чорний) і  порошковим напиленням кольору Carbone Bronze колісних дисків, двигуна і керма; до речі фара тепер у чорному корпусі.

12. У верхній частині над приводним ланцюгом міцно оселився силіконовий ролик, що обмежує переміщення ланцюга вгору та запобігає торканню поперечиної рами за великих ходів підвіски. Раніше такі моменти спостерігалися тими, хто експлуатував мотоцикл із другим номером і на поганих дорогах. Завдяки їм за науку. Конструкцію Виробник доопрацьовано.

13.Кронштейни для кріплення бічних кофрів залишилися в стандартній комплектації на всіх 250-ках (у звичайному та у виконанні Trophy). А ось платформа багажника розширилася з боків. Це дало бічні кронштейни зліва та праворуч встановити більш вертикально та збільшить простір між ним і багажником. Це зручніше для розміщення великого багажного шафи на самому багажнику. Точки кріплень не змінилися, тому в разі чого — можна буде встановити новий багажник замість старого без нестандартних зусиль.

14. З важливих, але не помітних неозброєним поглядом — катафорезна обработка рамы і покриття її стійкішою до дрібних відколів і подряпин пластифікованої емаллю.

КОФРИ БОКОВНІ НЕ ВХОДЯТЬ У СТАНДАРТНУ КОМПЛЕКТАЦІЮ МОДЕЛІ, НО МОЖУТЬ ПРИОБРАЖАТИ ВІДДІЛЬНО — ЦЕ ДОДАТКИЙ АКСЕСУАР.

Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподіляча (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом (тип двигуна 172FMM)
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 71.8 х 62
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95
Рекомендований клас в'язкості оливи SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 249
Система електроживлення АКБ 12V 7А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 19,8 /7500
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 20,2 / 5500
КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод. Маркування ланцюга 520. Марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором із точкою кріплення безпосередньо на задньому маятниковому важелі
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 168 мм. Діаметр пера 42 мм.
Колісні диски Сталеві, спицьовані, пофарбовані порошковим напиленням кольору Carbone Bronze
Максимальна швидкість, км/год 115
Витрата палива на л/100 км ≥3,8
Вантажність, кг 157
Кліренс, мм 310 (мінімальний)
Розмір шин передні/задні Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. 1. Універсальні шини (Модифікація Road): Переднє — 90/90-19, заднє — 4.00-17. 2. Позашляховий варіант (Модифікація Trophy) Переднє 100/90-19, заднє — 4.60-17 (шини KENDA K257D)
Об'єм паливного бака, л 15
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,1
Довжина, мм 2080
Ширина, мм 860
Висота по сідлу, мм 830
Висота, мм 1270
Колісна база, мм 1385
Споряджена маса, кг 131

 

Після придбання мотоцикла, упродовж 3-14 днів, Вам надається повний пакет документів для його реєстрації, а саме:кт куплі-продажі, витратна накладна, сертифікат відповідності, митна декларація, акт огляду реалізованого транспортного засобу та транзитні номери.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
КолірПомаранчевий
Рік випуску2019
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 70 642 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner